این روزها سریال آخرین بازمانده از ما ، یکی از آثار محبوب و پرمخاطب است که جای خود را در دل مخاطبان باز کرده است. اما شاید اطلاع داشته باشید که این سریال براساس بازی ویدیویی به همین نام ساخته شده است. باخبر شدیم که بازیگری که در نقش یکی از شخصیت‌های این بازی صداپیشگی می‌کرد، به تازگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان جان خود را از دست داده است. در مرور این خبر با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Insider، آنی ورشینگ (Annie Wersching)، هنرپیشه آمریکایی روز یکشنبه در شهر لس انجلس درگذشت. ددلاین در گزارشی اعلام کرد این بازیگر به دنبال ابتلا به بیماری سرطان درگذشته است، او سه سال قبل پی به ابتلای خود به این بیماری برده بود.

بازیگر آنی ورشینگ-724PRESS.COM

ورشینگ اصالتا اهل شهر سنت لوئیس در ایالت میسوری بود. این بازیگر کار خود را در نقش لیانا در فیلم پیشتازان فضا: انترپرایز (Star Trek: Enterprise) محصول سال ۲۰۰۲ آغاز کرد. او همچنین در سریال محبوب و  پرطرفدار ۲۴ در نقش رنه واکر بازی کرد و در بازی  ویدیویی «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) هم به‌عنوان صداپیشه شخصیت تس حضور داشت. اخیرا او در سریال «پیشتازان فضا: پیکارد» (Star Trek: Picard)  اجرای شخصیت    ملکه بورگ  را برعهده داشت. ورشینگ همچنین در طول فعالیت خود در برنامه‌های تلویزیونی متعددی همچون «بیمارستان عمومی» (General Hospital)، «بوش» (Bosch)، «خاطرات خون‌آشام» (The Vampire Diaries)، «فراری‌ها» (Runaways) و  «تازه‌کار»    (The Rookie) مارول حضور داشت.

نیل دراکمن خالق بازی آخرین نفر از ما یکشنبه شب در توئیتی نوشت:

« ما نه تنها یک هنرمند که یک انسان خوب را از دست دادیم. قلبم شکسته است  اما فکرم با خانواده و عزیزان او است»

ورشینگ همسر  استفن فول (Stephen Full)، بازیگر  و کمدین آمریکایی است، این زوج دارای سه فرزند به نام‌های فردی، آزی و آرچی بودند.

آنی ورشینگ با موهای قرمز-724PRESS.COM

استفن فول هم در بیانیه‌ای که به مناسبت درگذشت همسرش منتشر کرده است گفت:

«امروز در روح این خانواده جایی خالی احساس می‌شود، اما او ابزار پر کردن آن را به ما داده است. او در ساده‌ترین لحظات شگفتی‌ساز بود. او برای رقصیدن به موسیقی احتیاجی نداشت، او به ما آموخت که منتظر رسیدن زمان ماجراجویی نباشیم.  می‌گفت بروید و پیدایش کنید، همه جا فرصتی برای این کار هست. حالا ما تلاش خواهیم کرد که به توصیه‌ها او عمل کرده و این فرصت را پیدا کنیم»

پلتفرم «GoFundMe» تا لحظه انتشار این خبر، برای خانواده یان بازیگر فقید نزدیک به صد هزار دلار جمع‌آوری کرده است.

درپایان این مطلب از همراهی شما عزیزان با ۷۲۴پرس دات کام سپاس‌گذاریم. ما را از شنیدن انتقادات، پیشنهادها و تجربیات خود محروم نکنید.