فیلم وسترن Rust با حضور الک بالدوین، یکی از پرحاشیه‌ترین آثار سال‌های اخیر هالیوود است. اثری که با قتل فیلمبردار هالینا هاچینز و زخمی شدن کارگردان جوئل سوزا همراه بود و با خبر دادگاهی شدن بالدوین و همینطور هانا گوتیرز رید مسئول بخش اسلحه فیلم  به شدت مورد توجه قرار گرفت. در ادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید تا شما را در جریان آخرین اخبار در مورد این فیلم و سرنوشت آن پس از قتل فیلمبردار این پروژه قرار دهیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Ustimespost،  گروه Rust Productions که ساخت فیلم وسترن پردردسر  Rust را برعهده داشت، هنوز با تبعات قتل تصادفی فیلمبردار این پروژه هالینا هاچینز درگی است. در طول فیلمبرداری این فیلم الک بالدوین بازیگر و تهیه‌کننده این اثر به صورت تصادفی و ناخواسته به خانم هاچینز شلیک کرد که باعث مرگ این فیلمبردار و همینطور زخمی شدن کارگردان جوئل سوزا شد. 

هالینا هاچینز و الک بالدوین-724press.com

این شرکت روز سه شنبه در خبری اعلام کرد که بالاخره بعد از فراز و نشیب‌های بسیاری قرار است تولید این فیلم از بهار امسال از سرگرفته شده و دراین بین بعضی از اعضای اصلی تیم سازنده دوباره دور هم جمع خواهند شد. اعضای بخش تولید از جمله کارگردان جئول سوزا، گروه هماهنگ‌کننده بدلکاری، طراحی صحنه و لباس، سرپرست تیم گریم و آرایش این فیلم از جمله این افراد خواهند بود. سازندگان همچنین تأکید کردند که قرار است در ادامه ساخت فیلم دو افسر ایمنی هم به تیم سازنده اضافه شده و همچنین استفاده از سلاح یا مهمات در طول کار ممنوع خواهد بود. یکی از افراد نزدیک به  گروه تولید این اثر گفت بالدوین که خود در این حادثه با اتهام قتل غیرعمد مواجه است، قصد دارد دوباره در مقام بازیگر و تهیه‌کننده به پروژه برگردد. ضمن آنکه او هرگونه اشتباه را رد کرده و این اتفاق را نتیجه بدشانسی تأسف‌آور می‌داند.

مطلب مرتبط:   الک بالدوین متهم به قتل غیر عمد شد

کارگردان جوئل سوزا در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن این فیلم، ارج نهادن به میراث هالینا هاچینز و افتخار آفرینی او به کار خواهد بست. تلاش برای از سرگیری ساخت فیلم به دنبال آن صورت گرفت که تهیه‌کنندگان این اثر در ماه اکتبر با خانواده هاچینز یعنی همسرش متیو و پسرش آندروس  به توافق رسیدند. البته این مسئله هنوز به‌وسیله‌ی دادگاه نیومکزیکو تأیید نشده و از طرف دیگر از آن زمان هم پیگرد قانونی که  علیه بالدوین وجود دارد، مانع بازگشت برنامه ریزی شده او به فیلم شده است.

صحنه قتل هالینا هاچینز به وسیله الک بالدوین-724press.com

در ابتدا تهیه‌کنندگان با همسر فیلمبردار متوفی، هالینا هاچیز به توافق رسیدند تا متیو هاچینز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی با پروژه همکاری کرده و همه بازیگران اصلی فیلم هم به کار بازگردند. در آن زمان شرکت   Rust Productions از تولید مستندی به کارگردانی راشل میسون و تهیه کنندگی جولی متز صحبت کرد که قرار بود به زندگی فیلمبردار هالینا هاچینز  اختصاص داشته بود و از روند تکمیل فیلم حمایت کند. به گفته سازندگان قرار بود فیلمبردار بیانکا کلین که از  جمله آثارش می‌توان به فیلم «مارسل صدف کفش به پا» (Marcel the Shell With Shoes On) نام برد، نقش هاچینز را بازی  کرده و دستمزد خود را از طرف هاچینز به یک مؤسسه خیریه اهدا خواهد کرد. سازنده این مستند هنوز مشخص نکرده است که این فیلم قرار است در کدام قسمت کشور فیلمبرداری شود؛ بااین‌حال مشخص است که تیم سازنده به نیومکزیکو بازنخواند گشت و در عوض می‌توانند برای ادامه فیلمبرداری به کالیفرنیای جنوبی بروند.

مطلب مرتبط:  آخرین توضیحات ارائه شده از سوی الک بالدوین درمورد پرونده قتل هالینا هاچینز

انتظار می‌رود الک بالدوین و هانا گوتیرز رید که مسئولیت اسلحه را برعهده داشت، در اواخر این ماه در دادگاه حاضر شوند. هر دو متهم به قتل غیرعمد خواهند بود که در صورت تأیید محکومیت، حبسی هیجده ماهه را به دنبال خواهد داشت.

الک بالدوین-724press.com

تیراندازی مرگ‌باری که منجر به مرگ هالینا هاچینز شد، در تاریخ  ۲۱ اکتبر سال  ۲۰۲۱ و در زمان فیلمبرداری صحنه تیراندازی در کلیسایی کوچک در مزرعه بونانزا کریک در نزدیکی شهر سانتافه رخ داد. این بازیگر با یک کلت  ۴۵ میلی‌متری که آن را به سمت دوربین گفته بود، شلیک کرد. بالدوین بارها ادعای خود را تکرار کرده و اعلام کرد از مسلح بودن اسلحه اطلاعی نداشته و تیراندازی هم به دستور خود هاچینز انجام شده است. او همچنین گفت معتقد بوده استفاده از  اسلحه بی‌خطر است.

وکلای بالدوین گفتند او نسبت به شکایت مطرح شده معترض است. وکلای او همچنین از دادگاه نیومکزیکو خواستند که بازپرس ویژه را از روند دادرسی حذف کرده و همچنین به  اتهام قتل با سلاح گرم هم معترض هستند. اتهامی که در صورت مجرم شناخته شدن بالدوین می‌تواند منجر به حبسی چند ساله برای این بازیگر شود.

هالینا هاچینز-724press.com

درپایان این مطلب، امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. ما همچنان مشتاق شنیدن نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده شما عزیزان هستیم. حتما آن‌ها را ما هم درمیان بگذارید، سپاس