انیمه اتک آن تایتان یا حمله به تایتان از جمله انیمه‌های محبوبی است که آوازه‌اش به دورترین کشورهای جهان هم رفته و درشمار پربیننده‌ترین مجموعه‌های انیمه‌ای جهان قرار دارد. اگرچه  هاجیمه ایسایاما نویسنده مانگای حمله به تایتان مدتی قبل نوشتن آخرین بخش این مانگا را به  انجام رساند، اما انیمه اتک آن تایتان هنوز یک فصل دیگر برای به سرانجام رساندن داستانش زمان لازم دارد. با مرور تازه‌ترین تیزر از سومین بخش فصل پایانی این انیمه با  ۷۲۴پرس همراه باشید.

از آنجایی که مانگای اتک آن تایتان (Attack on Titan) به پایان رسید، بسیاری از مخاطبان انتظار داشتند که انیمه اقتباس شده از این مجموعه هم خیلی زود به پایان برسد. درواقع چند سالی است که همه در انتظار پایان انیمه هستند، اما به نظر می‌رسد هنوز چیزهای بیشتری برای نشان دادن به مخاطبان باقی مانده است.

تایتانها در انیمه اتک آن تایتان- 724press.com

اتک آن تایتان اکنون در میانه فصل چهارم است که رسما به عنوان آخرین فصل این انیمه معرفی شد. پخش اولین بخش از این فصل از دسامبر سال ۲۰۲۰ شروع شد و پخش پارت‌های بعدی همچنان ادامه دارد. بااین‌حال اکنون تاریخ انتشار سومین بخش از فصل سوم این انیمه مشخص شده است. هرچند باید به این نکته هم توجه کنید که خود این بخش هم قرار است به صورت دو نیمه مجزا از هم پخش شود که یعنی حالا حالاها کار ما با انیمه حمله به تایتان به پایان نرسیده و ارن یگر هنوز هم برای مبارزه حماسی خود برای نجات جهان به زمان بیشتری نیاز دارد.

مطلب مرتبط:  جزئیات فصل آخر سریال اتک آن تایتان

اینطور که از اخبار مشخص است تاریخ انتشار آخرین فصل از انیمه اتک آن تایتان  ۴ مارس سال جاری میلادی یعنی کمتر از دو ماه دیگر است. به این ترتیب مخاطبان برای تماشای  این بخش نزدیک به یک سال در انتظار بودند، چون پخش بخش دوم این انیمه در آوریل سال ۲۰۲۲ به پایان رسید. اما هنوز مشخص نیست نیمه دوم بخش سوم این انیمه در چه تاریخی آماده پخش می‌شود. بااین‌حال آنگونه که از شواهد برمی‌آید این نیمه هم در سال جاری میلادی پخش می‌شود و دیگر نیازی به انتظاری یک ساله برای  دانستن پایان این ماجرای مهیج نیست.

ارن یگر یا ارن یائگر- 724press.com

این خبر مصادف شد با پخش تریلری جدید از بخش سوم انیمه اتک آن تایتان که تنها ۳۰ ثانیه طول می‌کشد، اما خبر از اتفاقاتی بزرگ دارد. برخی از صحنه‌های جدید قسمت سوم را احتمالا طرفداران مانگای این اثر به خوبی شناخته و از همین حالا هم از چند و چون ماجرا به خوبی مطلع هستند.

اما تا پیش از پخش این بخش جدید بد نیست  نگاهی اجمالی به این انیمه محبوب و پرطرفدار داشته باشیم. پخش این انیمه برای اولین در ماه آوریل سال ۲۰۱۳ آغاز شد. سپس شاهد استراحتی چهار ساله بودیم تا بالاخره این انیمه در آوریل سال ۲۰۱۴ با پخش فصل دوم بازگشته و طرفداران خود را خشنود کرد. از آن زمان این انتظار بخشی جدایی ناپذیر از زندگی عاشقان انیمه اتک آن تایتان بوده است؛ انتظاری که ظاهرا قرار است در سال جاری میلادی به پایان برسد. درمجموع می‌توان گفت ساخت و پخش انیمه محبوب حمله به تایتان نزدیک به یک دهه طول کشید، چهار فصل از آن ساخته شده و تااینجا حدود صد قسمت از آن پخش شده است.

تغییرات ارن یئگر در قالب تایتان- 724press.com

درحالی که سریال‌های انیمه‌ای معمولا برنامه‌هایی غیرقابل پیش‌بینی هستند، حمله به تایتان در دسته‌بندی خاص جای می‌گیرد. حالا هم که با سه بخشی شدن فصل آخر این سریال به‌علاوه دو نیمه شدن بخش سوم فصل آخر، اوضاع دیگر واقعا پیچیده و بغرنج است. بااین‌وجود این انیمه‌ای است که قلب‌های بسیاری را با خود همراه کرده است؛ درنتیجه این تأخیرهای فوق‌العادی طولانی یا انتظار برای پخش فصل جدید جزو مصائبی است که بسیاری با فراغ بال به جان می‌خرند تا درنهایت از پایان زندگی پرفراز و نشیب قهرمان داستان ارن یائگر و دوستان جان برکفش مطلع شوند.

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ما در ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. آیا سرانجام داستان حمله به تایتان‌ها شما را هم سرشوق آورده است؟ آیا جزو طرفداران این مجموعه هستید؟ از شنیدن خبر  نزدیک بودن پایان این سریال چه احساسی دارید؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این رابطه با ما و دیگر دوستان‌تان هم درمیان بگذارید. سپاس