این روزها نام سریال اسپین آف بازی تاج و تخت یعنی سریال خاندان اژدها بسیار مورد توجه قرار دارد. بااین‌حال خبری غیرمنتظره در مورد سریال بازی تاج و تخت منتشر شده است که واکنش‌هایی را به دنبال داشته است. شایعه اینکه شاید به جای بازیگران  اصلی این مجموعه، بینندگان می‌توانستند از تماشای  حضور بازیگر معروف دیگری در نقش‌هایی غیرمنتظره لذت ببرند.  در این مرور با ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Startefacts، سم کلافلین بازیگر معروفی است که بسیاری از ما او را نقش آفرینی شخصیت فینیک اودایر در مجموعه فیلم‌های «بازی‌های گرسنگی» (The Hunger Games) و نقش فیلیپ سوئیفت در فیلم «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته» (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) می‌شناسیم. اما به نظر می‌رسد قرار بود  این بازیگر محبوب را مدت‌ها قبل در سریال بازی تاج و تخت هم ببینیم؛ دست کم  اخبار حکایت از آن دارد که سم کلافلین برای ایفای دو نقش جداگانه در بازی تاج و تخت تست داده بود که ظاهرا آنطور که باید و شاید مورد توجه تیم سازنده سریال قرار نگرفت.

سم کلفلین مجله ونیتی فیر- 724press.com

این بازیگر بریتانیایی الاصل در گفتگویی با «Cinema Blend»، اشاره کرد که او  برای ایفای نقش ویسریس تارگرین آماده  بود که نقشی تیره به شمار می‌رود. اگر از علاقمندان سریال بازی تاج و تخت باشید، حتما این شخصیت را به خاطر دارید. کسی که ترتیب ازدواج خواهرش دنریس را داد. اما  درنهایت زمانی که رفتارهای این برادر  ازخود راضی  و  زیاده خواه  باعث آزردگی دنریس شد،  کال دروگو (شوهر دنریس)  به سادگی با ریختن طلای مذاب روی سرش او را کشت.

مطلب مرتبط: ۹ واقعیت درباره گیم آف ترونز که می تواند جالب باشد

البته پرواضح است که این ویسریس کاملا با شخصیت ویسریس تارگرین در سریال خاندان اژدها تفاوت دارد که ایفای نقش او را پدی کانسیدین برعهده دارد.  این ویسریس پادشاه وستروس، شخصیتی دوست داشتنی و البته مردی خوب و قابل اعتماد است. شخصیت او در سریال حضوری نمادین داشت؛ به‌خصوص زمانی که  برخلاف سنت‌های رایج دخترش را به‌عنوان وارث قانوین خود انتخاب کرد. او پادشاهی شایسته است که دختری برازنده را هم تربیت و آماده جانشینی خود کرد.

البته این تنها نقشی نبود که کلفلین برای اجرای آن تست داده بود، شاید باورتان نشود ولی اگر دست سرنوشت یاری می‌کرد ممکن بود ما جان اسنوی دیگری را بشناسیم.  بااین‌حال او چندان خوش شانس نبود و هیچ کدام از این دو نقش به او پیشنهاد نشد. درعوض در همان زمان او بازی  در یکی از دو فیلم سفید برفی و شکارچی یا حضور در دزدان دریایی کارائیب را تجربه کرد و این دو نقش یکی به هری لوید و دیگری به کیت هرینگتون تعلق گرفت.

سم کلفلین- 724press.com

نکته جالب اینجا است که باوجود از دست دادن شانس حضور در این سریال محبوب و شناخته شده، کلفلین اعلام می‌کند که خوشحال است تست‌های او ناموفق بود!  نه به این خاطر که او طرفدار این سریال نیست، درواقع چون برعکس است و او از تماشای این مجموعه لذت برده است. شاید بتوان گفت کلفلین یکی از طرفداران پرشور سریال بازی تاج و تخت است که بسیار به این سریال علاقه دارد. او می‌گوید برعکس از تماشای چیزهایی که خودش در آن‌ها حضور داشته است، آن لذتی که باید را نمی‌برد. او معتقد است که در عوض بازی در سریال، این فرصت را پیدا کرد تا مثل یک بیننده عادی با دنیای بازی تاج و تخت آشنا شده  و همان احساساتی را تجربه کند که میلیون‌ها طرفدار این سریال در گوشه و کنار جهان لمس کردند.

مطلب مرتبط:  آیا سریال خاندان اژدها محبوبتر از سریال بازی تاج و تخت است؟

از دید کلفلین عموم بازیگران سریال به دلیل محتوای سریال، پیچش‌های داستانی  و چرخش‌های غیرمنتظره، قتل‌ها و همینطور روابط مشکوک به نوعی عمیقا درگیر این درام شده‌اند و به همین خاطر است که کلفلین دوست دارد به جای بطن داستان، از دور نشسته و از تماشای سیر حوادث لذت ببرد. البته یک نکته قابل تأمل است و این که  برخلاف باور این بازیگر، بسیاری از بینندگان از تماشای هنرنمایی او لذت می‌برند. بااین‌حساب اگر او اجرای خود را خسته کننده بداند، ممکن هرگز متوجه نشده باشد که تماشای سریال دزدان دریایی کارائیب چه لذت تمام نشدنی است.

کاویل و کلفلین در انولا هولمز- 724press.com

در پایان نظر شما در مورد این بازیگر چیست؟ آیا می‌توانید او را در یکی از دو نقش فوق تصور کنید؟ آیا او می‌توانست ویسریس تارگرین یا جان اسنوی بهتری را به ما معرفی کند؟ خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌های خود را در این رابطه با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.