طراحان خلاق و خوش فکر همواره به دنبال ارائه طرح‌هایی جدید در حوزه‌های مختلف هستند. دنیای طراحی جواهرات هم از این قاعده مستنثی نیست و فعالان این حوزه همواره به دنبال ارائه ایده‌هایی جذاب و متفاوت از گذشته هستند. دراین مجال با ما در۷۲۴پرس همراه باشید تا نگاهی به ایده‌های طراحی جواهرات یکی از ویژندهای نوپای انگلیسی داشته باشیم.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Wolfandmoon، اگر گشتی در فضای مجازی بزنید، حتما با نمونه‌های مختلف طراحی جواهرات مواجه می‌شوید. طراحانی که به دنبال کنار هم قرار دادن المان‌های نام آشنای این بخش از دنیای طراحی به شکلی متفاوت از قبل هستند. درواقع شما می‌توانید با تنوع قابل توجهی از ایده‌ها و طراحی‌های چشم‌نواز آشنا شوید که هرکدام ممکن است دقیقا همان چیزی باشند که شما به دنبالش هستید.

نیم ست جواهر نگین دار-724press.com

همانطور که می‌دانید از دیرباز استفاده از برخی از مواد همچون طلا و نقره، انواع سنگ‌های زینتی و جواهرهای گوناگون در ساخت و تولید جواهر متداول بوده و هست. در سال‌های اخیر البته کار برای سازندگان جواهرات کمی سخت  شده است؛ به ویژه از این جهت که شاهد رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی بودیم که درنتیجه، قیمت نهایی کار را بالا برده و هم تولیدکننده و هم خریداران را تحت‌تأثیر خود قرار داده است. بااین‌حال هنوز هم می‌توان کارهایی جذاب، مینیمال و خوش قیمت پیدا کرد که هم مناسب عرضه عمومی آماده شده و هم زیبایی و جذابیت قابل توجهی دارند. به‌عنوان نمونه می‌تواند به ویژند «گرگ و ماه» (Wolf & Moon) اشاره کرد.

گوشواره قلبی-724press.com

این ویژند(معادل فارسی کلمه برند) به ارائه جواهرات دست‌ساز طراحی خوش ذوق بریتانیایی هانا دیویس اختصاص دارد. هانا با الهام از طبیعت، معماری، هنر، طراحی و جواهرسازی، کار خود را در سن شانزده سالگی آغاز کرد. این طراح با استعداد برای کامل کردن دانسته‌های خود در این حوزه به بررسی انواع مواد، رنگ، بافت و فرم‌های هندسی پرداخت و درنهایت این دانش و تجربه را در ساخت قطعات اصیل و برجسته‌ای به نمایش گذاشت که مناسب استفاده هر روزه هستند.

مطلب مرتبط:  ایده هایی جذاب در طراحی جواهرات فانتزی

به گزارش ۷۲۴پرس، هانا در رشته‌ هنرهای زیبا در دانشگاه گلداسمیت تحصیل کرد و همزمان شروع به فروش طرح‌های هندسی خود تحت عنوان ویژند گرگ و ماه در بازارهای آخر هفته لندن کرد. کارهای او به اندازه‌ای جذاب بود که به سرعت موفق به جذب طرفدارانی وفادار شد. درنهایت هانا دیویس در سال  ۲۰۱۱ ویژند خود را به شکل رسمی و البته به صورت آنلاین راه‌اندازی کرد. این روزها این ویژند معروف و محبوب دارای بیش از دویست فروشگاه در اقصی نقاط جهان است.

درادامه از شما دعوت می‌کنیم در مرور تعدادی از کارهای این هنرمند و طراح خوش ذوق حوزه جواهرات، با ما همراه باشید.

1
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2
20
21
22
23
24
25
26
29
3
31
32
33
36
37
38
39
4
40
41
42
43
44
45
46
5
6
7
8
9

درپایان این مطلب، نظر شما در مورد ایده‌های جواهرسازی هانا دیویس چیست؟ آیا شما کارهای این‌چنینی را می‌پسندید؟ برند محبوب شما در حوزه طراحی و ساخت جواهرات و وسائل تزئینی چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات و تجربیات خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.