سریال خاندان اژدها که پیش درآمدی بر سریال محبوب بازی تاج‌ و تخت است، صحنه  نمایش روابط دوستانه و  دشمنی‌های پنهان و آشکار یکی از قدرتمندترین خاندان‌های ساکن وستروس یعنی خاندان تارگرین را به تصویر می‌کشد که اداره این سرزمین را برعهده دارند. دراین بین شخصیت دیمون تارگرین با واکنش‌های متفاوت بینندگان مواجه شده است و حالا هم خبر می‌رسد که بالاخره بینندگان قرار است با همسر  او آشنا شوند.

اگر از بینندگان سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) باشید، حتما شخصیت دیمون تارگرین را می‌شناسید، شاهزاده و برادر پادشاه ویسریس که پشت بسیاری از اتفاقاتی است که تاکنون شاهد آن بودیم.

دیمون تارگرین روی تخت آهنین-724press.com

اگرچه این شاهزاده سرکش مدت‌ها قبل به خاطر منافع پادشاهی ازدواج کرده، اما هنوز فرصت آشنایی بینندگان با همسر واقعی و قانونی او فراهم نشده است. هرچند به نظر می‌رسد این انتظار رو به پایان است و قرار است در قسمت پنجم سریال خاندان اژدها بالاخره بینندگان ببیند دیمون با چه کسی ازدواج کرده و همسر او چگونه زنی است.

مطلب مرتبط:  سریال خاندان اژدها تصویری جدید از تخت آهنین را به نمایش گذاشت

ریا رویس (Rhea Royce) همسر اول دیمون است که قرار است در قسمت  پنجم این سریال که یکشنبه از شبکه HBO Max پخش خواهد شد، به بینندگان معرفی شود. البته چند عکس رسمی از این شخصیت دردسترس است و کمابیش مخاطبان این مجموعه با این زن حداقل از نظر ظاهری آشنا شده‌اند. البته جالب است که همین چند عکس هم طرفداران قابل توجهی برای این شخصیت دست‌وپا کرده که دوست دارند بیشتر با او آشنا شوند.

ریا رویس همسر دیمون تارگرین-724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس، پس از انتشار این تصاویر برای اولین بار، طرفداران بلافاصله از این مسئله که چرا دیمون تا به این اندازه از همسرش متنفر است، شگفت زده شدند. ریا در این تصاویر به نظر زنی زیبا و جالب توجه به نظر می‌رسد، هرچند که همه ما به خوبی می‌دانیم که در دنیای بازی تاج و تخت نمی‌توان به سادگی روی اولین برداشت‌ها حساب کرد؛ چرا که حتی زیباترین‌ها هم می‌توانند غیرقابل اعتمادترین شخصیت‌ها باشند. درحالی‌که بسیاری از طرفداران فکر می‌کردند دیمون از ریا متنفر است، چون او شباهتی به رینیرا ندارد، ما حالا احتمال‌های دیگری هم مطرح می‌شود. سناریوهای مطرح شده از سوی برخی از طرفداران ظاهرا به‌گونه‌ای است که گویی قرار است در آخر همه راضی و  خشنود باشند، اما خب این دنیای بازی تاج و تخت است و قرار نیست چیزی با خوبی و خوشی به پایان برسد.

مطلب مرتبط: خاندان اژدها: از روابط انسان‌ها تا جرقه عشق در میان اژدهایان

یکی از کاربران درهمین رابطه به این مسئله اشاره کرده و می‌نویسد:

«اگر ویسریس به آن‌ها اجازه طلاق می‌داد، دمیرا آزاد بود که ازدواج کند. پس دیمون و ویسریس روابط بهتری با هم داشتند. رینیرا می‌توانست با شخصی که واقعا به او علاقه داشت ازدواج کند و ریا هم آزاد بود تا آنگونه که دوست داشت زندگی جدید را آغاز کند»

براساس داستان ذکر شده در کتاب‌های جورج آر. آر. مارتین، دیمون و ریا به‌واسطه تلاش‌های مادربزرگ دیمون یعنی آلیسان تارگرین ازدواج کردند، ازدواجی که به نظر یک برد  قابل تقدیر و عملی هوشمندانه بود. اما دیمون به سرعت نسبت به همسرش بی‌تفاوت شده و نسب به او و هرچیزی که مربوط به او بود، احساس بیزاری کرد.

ریا رویس همسر دیمون تارگرین-724press.com

او حتی نامی مستعار و تحقیرآمیز را برای همسرش انتخاب کرد و خب، ناگفته پیدا است که ریا هم عشق چندان به دیمون نداشت و به‌همین خاطر آن‌های خیلی زود شروع به دور شدن از یکدیگر کردند. اینکه قرار است رابطه این دو در سریال چگونه پیش رفته و توسعه پیدا کند، هنوز مشخص نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم بالاخره ماجرای این زوج عجیب چه خواهد بود.

درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با  ما  لذت برده باشید. حتما ما را از نظرات ارزشمند خود آگاه کرده و  ۷۲۴پرس دات کام را در مسیر بهتر شدن همراهی کنید.