دنباله‌ی سریال بازی تاج و تخت همچنان با واکنش‌های متفاوت مخاطبان روبرو است، اما در این بین چیزی که مشخص است این است که تیم سازنده این بار در ارائه تصویری جذاب‌تر از اژدهایان موفق عمل کرده است؛ به‌طوری که به نظر می‌رسد این موجودات بزرگ و آتشین نفس جایی خاص در قلب مخاطبان سریال خاندان اژدها را به خود اختصاص داده‌اند. چراکه حالا حتی روابط عاشقانه میان اژدهایان هم توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

اگر از روابط میان اعضای خانواده و غرغرهای مداوم آن‌ها در سریال خاندان اژدها خسته شدید، نگران نباشید. این سریال هنوز هم چیزهایی در چنته دارد که توجه شما را از نو به خود جلب کند؛ از جمله معرفی یک جفت جذاب که بدون مشکلات فوق در پی جلب نظر یکدیگر هستند.

شاه ویسریس،دست شاه هایتاور،دیمون خاندان اژدها- 724press.com

تاکنون چهار قسمت از این سریال پخش شده است که در طول آن‌ها مخاطب با شخصیت‌های متعددی از دنیای حماسی مارتین آشنا شد. بااین‌وجود به نظر نمی‌رسد هنوز کسی درمیان آن‌ها به اندازه جذاب بوده باشد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته یا پتانسیلی برای ایجاد روابط سالم از خود نشان داده باشد. همین مسئله باعث شده است که مخاطبان به سراغ دیگر موجود معرفی شده در سریال برود؛ اژدهایانی جذاب که به تازگی شاهد حضور عضوی جدید درمیان خود بودند.  خب البته به نظر می‌رسد این دقیقا همان چیزی است که ذهن برخی از طرفداران را به خود جلب کرده است، به‌خصوص پس از آنکه جوآنا رابینسون طراح صدای برنامه جوآنا رابینسون در مورد آهنگ‌هایی که کاراکسس برای سیراکس سرخواهد داد، صحبت کرد.

مطلب مرتبط:  بررسی یک احتمال عجیب در مورد هویت واقعی پادشاه شب (هشدار اسپویل)

اما ماجرا از کجا شروع شد؟ خب، وقتی پرنسس رینیرا در دراگن استون با دیمون روبرو شد، طرفداران متوجه نوعی رابطه‌ی خاص میان اژدهایان این دو نفر شدند.  این رابطه ظاهرا برای شماری از بینندگان بسیار جذاب بود، چراکه حتی قبل از صحبت‌های رابینسون در مورد ارتباط میان کاراکسس و سیراکس، مردم ترجیح می‌دادن به  جای دنبال کردن درام درحال وقوع قلمروی انسان‌ها، روابط بین اژدهایان را دنبال کنند.

واگار- 724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس، این علاقه تاجایی پیش رفته است که آن‌ها یک هشتگ خاص (#syraxes) را هم ساخته و از آن برای به اشتراک گذاشت فن آرت‌هایی در مورد این دو اژدها به ظاهر عاشق استفاده می‌کنند. به‌علاوه، این واقعیت که این دو اژدها را دیمون و رینیرا هدایت می‌کنند هم به شعله‌ورتر شدن آتش ماجرا افزوده است چون مخاطبان نوع تنش حل نشده و احساس غیرقابل توضیح را بین این دو نفر حس کرده‌اند که شاید در ادامه داستان باعث حیرت بینندگان شود.

کاراکسس- 724press.com

البته به نظر می‌رسد دیمون  هم دراین میان توجه را به خود جلب کرده است. به‌عنون مثال یکی از کاربران توییتر یه این مسئله اشاره کرده و می‌نویسد:

« به وضوح مشخص است که کاراکسس از دست دیمون خسته شده است. هربار که او برای استراحت و تجدید قوا به کینگز لندینگ بازمی‌گردد، این تنش قابل مشاهده است. باور کنید کاراکسس بالاخره یک روز او را زنده زنده خواهد سوزاند»

بااین‌حساب کاملا مشخص است که طرفداران دوست دارند خاندان اژدها به جای تمرکز روی مشکلات و فراز و نشیب‌های خاندان تارگرین، روی روابط اژدهایان متمرکز شود. از طرف دیگر با توجه به آنکه می‌دانیم بالاخره روزی نوبت رقص اژدهایان خواهد رسید و قهرمانان داستان روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت، درنتیجه اژدهایان هم تحت تأثیر این رقابت قرار خواهند گرفت و همین مسئله می‌تواند خالق چیزی بالقوه دراماتیک و مجذوب کننده باشد.

اژدهایان معروف خاندان اژدها- 724press.com

این سریال همچنان از شبکه HBO Max پخش خواهد شد و بینندگان هنوز شش قسمت دیگر فرصت دارند تا با اژدهایان، روابط بین آن‌ها و تأثیرات رقابت خاندان تارگرین بر  سرنوشت آن‌ها بهتر آشنا شوند.

مطلب مرتبط:  ظاهر بازیگران، دلیل نارضایتی بخشی از طرفداران سریال خاندان اژدها

درپایان آیا این نوع شیمی بین اژدهایان برای شما هم جالب توجه است؟ به‌نظر شما چرا تمرکز بخشی از مخاطبان این مجموعه به جای شخصیت‌های انسانی، معطوف به اژدهایان شده است؟ آیا خاندان اژدها پیش‌درآمدی قابل ستایش برای سریال محبوب بازی تاج و تخت است؟ خوشحال می‌شویم نظرات خود را در این زمینه با ما و دیگر دوستان‌تان در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.