سریال مردگان متحرک یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی سال‌های اخیر است که تمرکزی خاص بر جهان پساآخرالزمانی دارد که بعد از هجوم زامبی‌ها شکل گرفته است. در طول بیش از یک دهه از آغاز پخش این سریال، تیم سازنده فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کردند. گاهی در جلب توجه مخاطبان موفق بودند و گاهی در رسیدن به این مهم  ناکام ماندند. اکنون به نظر می‌رسد بالاخره مردگان متحرک به ایستگاه پایانی خود رسیده است.

شبکه تلویزیونی AMC در نمایشگاه رویداد کامیک- کان امسال در شهر سن دیه‌گو، اولین تصاویر از هشت قسمت پایانی سریال محبوب واکینگ دد (The Walking Dead) را به مخاطبان پروپاقرص این مجموعه نشان داد، ضمن آنکه آنها خبری هیجان ‌انگیز هم برای دوست‌داران این مجموعه داشتند. بله، به نظر می‌رسد قرار است این شبکه ساخت سریالی جدید با تمرکز بر دو شخصیت محبوب  این سریال یعنی ریک گرایمز با بازی اندرو لینکلن و میشون با بازی  دانای گوریرا را کلید زده است.

ریک گرایمز و دیگر شخصیت های اصلی سریال واکینگ دد-724press.com

البته این تنها غافلگیری این مراسم نبود، چراکه حضور لینکلن و گوریرا در انتهای مراسم روز جمعه، باعث غافلگیری جمعیت مشتاق حاضر در سالن برگزاری مراسم شد. به‌عبارت دیگر حضور آنها مهر تأییدی  بر ساخت این مینی سریال ۶ قسمتی است که ظاهرا قرار است در سال  ۲۰۲۳ عرضه شده و به داستان زندگی عاشقانه این زوج بپردازد.

مطلب مرتبط: همه چیز در مورد فصل جدید و آخر سریال مردگان متحرک

اسکات گیمپل شورانر سابق و تهیه کننده اجرایی این مجموعه در توضیحاتی اشاره کرد این سریال  به نوعی قرار است جایگزین فیلم برنامه‌ریزی شده‌ای باشد که او قبلا در مورد ساخت و پخش آن صحبت کرده بود. او از صبر و شکیبایی طرفداران این مجموعه تشکر کرده و اظهار امیدواری کرد که این سریال ارزش این توجه  را داشته و رضایت مخاطبان را فراهم کند.

فصل آخر سریال مردگان متحرک با درل، کارول، مگی و نیگن

به جز این دو بازیگر، لورن کوهن بازیگر نقش مگی و جفری دین مورگان بازیگر نقش نیگان هم در قالب  ویدویی از پیش ضبط شده، دراین مراسم حاضر شدند. البته که این دو بازیگر هم درحال حاضر درگیر مراحل فیلمبرداری سریال  اسپین آف دیگری  از دنیای مردگان متحرک به  نام  «جزیره مردگان» (Isle of the Dead) هستند. مورگان در پایان صحبت‌های خود گفت پایان واکینگ دد برای همه ما هم بسیار نزدیک و هم بسیار ارزشمند است.

به گزارش ۷۲۴پرس، در طول مراسم، بازیگر نورمن ریدس که در نقش درل در این سریال حضور دارد، به شب پایانی فیلمبرداری سریال مردگان متحرک به عنوان رویدادی خشن اشاره کرده و در ادامه افزود که این قسمت برای آنها لحظات مملو از احساسی بوده است. او گفت که در شب آخر فیلمبرداری سخنرانی‌های انجام شد،  عوامل سریال گریه کرده و هم دیگر را در آغوش می‌گرفتند.

شخصیت درل با بازی نورمن ریدس-724press.com

او همچنین به احتمال شکل‌گیری احساساتی عاشقانه  میان دریل و کارول با بازی ملیسا مک براید هم به صورت تلویحی اشاره کرد و افزود که خط داستانی مربوط به کارول و دریل هنوز به پایان نرسیده است. ملیسا مک براید هم خاطرنشان کرد برخی از لحظات مورد علاقه او در طول سال‌ها حضورش در این مجموعه،  عمدتا لحظاتی با ضرب‌آهنگ آرام بودند. او گفت به نظر می‌رسد ما به  بیشتر با توجه به آن صحنه‌های کوچک ، چیزهای بیشتری در مورد هر شخصیت می‌آموزیم.

مطلب مرتبط: ۵ اختلاف کلیدی بین سریال مردگان متحرک و کتاب رابرت کرکمن

قرار است هشت قسمت آخر فصل یازدهم این سریال، از تاریخ دوم اکتبر سال جاری میلادی از شبکه AMC پخش شود. باید منتظر بود و دید فرجام این جهان پساآخرالزمانی چگونه خواهد بود، چه کسانی جان به در برده و چه کسانی به سزای اعمال خود خواهند رسید. درپایان امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس دات کام لذت برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات خود را در مورد این سریال با ما هم درمیان بگذارید.