اخبار مربوط به دادگاه اخیر جانی دپ و همسرش امبر هرد، این روزها به شدت مورد توجه رسانه‌ها و فضای مجازی قرار گرفته است. به ویژه به دنبال واکنش‌های عجیب امبر هرد و نظر یک پزشک متخصص در مورد مشکلات سلامت روانی این بازیگر، این مسئله با واکنش‌های گسترده‌تری از سوی مخاطبان مواجه شد. مسئله‌ای که حتی باعث به راه افتادن یک طومار برای کنار گذاشتن امبر هرد از دو پروژه سینمایی شده است. درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید.

جانی دپ یکی از دوست داشتنی‌ترین ستاره‌های هالیوود است که طرفداران بسیاری برای خود دست‌وپا کرده است. ستاره‌ای که به عنوان یکی از خوش گریم‌ترین بازیگران سینما شناخته شده و هر ایفای نقش را به اثری جاودانه تبدیل می‌کند. 

جانی دپ-724press.com

اما ازدواج او با امبر هرد، آغاز افول این ستاره بود. چراکه ماجراهای تمام نشدنی این ازدواج و باز شدن پای جانی دپ به دادگاه، به خصوص اثری مخرب روی فعالیت کاری او داشت. اما حالا ظاهرا ورق برگشته و نوبت امبر هرد است که طعم تلخ رسوایی را چشیده و بابت ادعاهای دروغین خود در مورد جانی دپ به دردسر بیفتد؛ به طوری که به ‌تازگی طرفداران جانی دپ یک بار دیگر با  گرم کردن تنور یک  کمپین دیگر، خواستار اخراج امبر از دو فیلم شدند.

مطلب مرتبط:  پاسخ منفی جانی دپ به پیشنهاد استودیو دیزنی

این طومار (پتیشن) که خواستار حذف امبر هرد از دو فیلم آکوامن (Aquaman) و پادشاهی گمشده (the Lost Kingdom) بود، به سرعت مورد استقبال قرار گرفته و هم اکنون بیش از سه میلیون امضا جمع‌آوری کرده است. استقبال از این طومار به اندازه‌ای است که اکنون هدف خود را روی رسیدن به چهار و نیم میلیون امضا  تنظیم کرده است واین همان چیزی است که قطعا باعث شده است این روزها امبر در دادگاه بیش از پیش دست به ظاهر فریبی بزند؛ به طوری‌که چهره او مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفته است، اینکه مدام سعی دارد از خود چهره‌ای بی‌گناه را به نمایش بگذارد.

تقلید امبر هرد از لباسهای جانی دپ-724press.com

البته سابقه این طومار به سال ۲۰۲۰ بازمی‌گردد، اما این روزها به بهانه دور جدید دادگاه این زوج که این بار به ادعای جانی دپ در مورد افتراهای همسر سابقش امبر  می‌پردازد، مجدد داغ شده و مورد توجه قرار گرفته است. به گزارش ۷۲۴پرس، جانی دپ   ۵۸   ساله این بار به دلیل تهمتی که در مقاله سال ۲۰۱۸ واشینگتن پست در مورد خشونت خانگی منتشر شده بود، از هرد شکایت کرده است. بازیگر فیلم جانواران عجیب در ابتدای ماه مارس سال ۲۰۱۹،  این شکایت پنجاه میلیون دلاری را ثبت کرده بود.

مظلوم نمایی امبر هرد در دادگاه-724press.com

امبر هرد برای اولین بار در سال  ۲۰۱۸ در نقش شخصیت میرا در فیلم آکوامن بازی کرد و درادامه این نقش را در مقابل جیسون موموآ تکرار کرد. اما این روزها خالقان دادخواست   فوق   با اشاره به شکایت  دپ، این هنرپیشه را یک سوءاستفاده کننده دانسته  و خارج حذف او از این فیلم هستند. دراین طومار آمده است که امبر هرد به صورت سیستماتیک برای نابود کردن جانی دپ در هالیوود وارد جنگی صلیبی شده است و با خلق روایاتی جعلی سعی کرده است اینطور نشان بدهد که جانی دپ  او را مورد سوءاستفاده قرار داده است. اما مشخص شده است که امبر هرد دروغ گفته و داستان‌های جعلی را علیه جانی دپ  منتشر کرده است.

جانی دپ در جایگاه شهود-724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس دات کام، این طومار مستقیما از شرکت برادران وارنر و دی. سی اینترتینمت می‌خواهد که این بازیگر را از فیلم آکوامن که قرار است سال آینده اکران شود، حذف کنند. هنوز شرکت برادران وارنر به صورت مستقیم به این درخواست پاسخ نداده است. این‌درحالی است که وکیل هرد مجددا ادعا کرد که شواهد موجود نشان می‌دهد که امبر به اشکال مختلف فیزیکی، عاطفی و روانی از سوی جانی دپ مورد سوءاستفاده قرار گرفته است! سخنگوی جانی دپ هم ضمن رد این ادعا آن را ساختگی خواند. هنوز هرد به صورت مشخص موضع خود را در این زمینه اعلام نکرده استکه با توجه به رسوایی‌های این روزهای امبر هرد، چیز چندان عجیبی نیست.

جانی دپ/امبر هرد-724press.com

برای اولین بار در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ بود که  دپ برای اولین بار دعوی افترا را علیه روزنامه انگلیسی «The Sun» به دادگاه برد که او را  به عنوان فردی که همسرش را کتک می‌زند، معرفی کرده بود. البته دادگاه ادعای دپ را رد کرده و شواهد را به اندازه کافی برای تأیید ادعای این روزنامه کافی دانست، ضمن آنکه امبر هرد هم در دادگاه به نفع این روزنامه شهادت داد. این مسئله تأثیراتی جبران ناپذیر روی کارهای جانی دپ داشت، به طوری که او ناگزیر شد از نقش خود در فرنچایز موجودات عجیب و زیستگاه آنها   (Fantastic Beasts and Where to Find Them)، کناره‌گیری کند.

مطلب مرتبط:  بیوگرافی و فیلم شناسی جانی دپ

جانی دپ در پایان شهادت خود در دادگاه گفت پس از مطرح شدن اتهامات هرد علیه او، تقریبا همه چیزش را از دست داده است. هرد در گفتگویی اعلام کرد که امیدوار است زمانی که این پرونده به پایان می‌رسد، او و جانی بتوانند بالاخره به زندگی خود ادامه دهند. او گفت که به جانی دپ علاقه دارد! و از اینکه باید با این حقیقت زندگی کند که جزئیات زندگی مشترک آنها به اطلاع عموم رسیده است، عمیقا متأسف است.

جانی دپ ستاره هالیوود-724press.com

این روزها اما برگزاری این دادگاه جدید نشان می‌دهد که هیچ چیز آنطور که نشان داده شده نیست و امبر هرد هم چیزهای زیادی برای مخفی کردن دارد. باید منتظر بود و دید آیا جانی دپ، این ستاره جذاب و دوست داشتنی می‌تواند این بار اعاده حیثیت کرده و فعالیت‌های خود را از سر بگیرد.

نظر شما در مورد دادگاه جدید، ادعاهای مطرح شده و به راه افتادن کمپین اخراج هرد چیست؟ خوشحال می‌شویم نظرات و دیدگاه‌های خود را با ما در ۷۲۴پرس دات کام هم درمیان بگذارید.