اسکار جشن باشکوه دست اندرکاران دنیای سینما است که در یک شب به‌یادماندنی گرد هم آمده و موفقیت خود و دیگر همکاران‌شان را جشن می‌گیرند. اما اسکار امسال به دلیل واکنش تند ویل اسمیت به شوخی کریس راک با مدل موی همسرش،  حال و هوایی متفاوت از گذشته پیدا کرد.  رخدادی که به اشکال مختلف روی زندگی حرفه‌ای و همینطور خانوادگی این ستاره سیاه پوست سینمای هالیوود تأثیر گذاشت. در مرور شایعات جدید زندگی خصوصی ویل اسمیت با  ۷۲۴پرس همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Republicworld، شب برگزاری مراسم اسکار به صورت مرسوم باید شبی شاد و مهیج باشد، هرچند که اسکار امسال صحنه اتفاقی بود که این شادی و هیجان را تاحدی کمرنگ کرد. ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به یکی از مجریان اسکار یعنی کریس راک، باعث شد اسکار ۲۰۲۲ نتواند آنگونه که باید و شاید از مهمانان و ستارگان خود پذیرایی کند. بازتاب این اتفاق همچنین به شکلی عمیق زندگی ویل اسمیت را هم تحت‌تأثیر قرار داد، به طوری که اکنون شایعاتی حاکی از احتمال جدایی او از همسرش جادا پینکت به گوش می‌رسد.

ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت-724press.com

به گزارش ۷۲۴پرس، تقریبا یک ماه پس از آن حادثه ناخوشایند که در جریان برگزاری نود و چهارمین مراسم اهدای جوایز آکادمی اسکار رخ داد،  پیش نمایشی  از برنامه «Red Table Talk» منتشر شده است که در آن قرار است  شاهد حضور جادا پینکت اسمیت   باشیم. دراین پیش نمایش ما جادا، دخترش ویلو و همینطور مادرش آدرین بانفیلد نوریس را می‌بینیم که دور هم نشسته و صادقانه درباره افکار خود پیرامون موضوعات مختلف صحبت می‌کنند. اگرچه ظاهرا  دراین برنامه اشاره‌ای به ماجرا  سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک نشده است، اما اخیرا منابعی فاش کردند  ممکن است جادا و ویل از هم جدا شوند. هرچند این مسئله فعلا در حد شایعه است، اما آیا واقعا این دو بازیگر سرشناس درحال آماده شدن برای طی کردن مراحل طلاق هستند؟

مطلب مرتبط: همه جزئیات پرونده سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک (از ابتدا تاکنون)

اخیرا مجله «Heat UK» در گزارشی مدعی شد اگر این اتفاق رخ داده و ویل اسمیت و همسرش از هم جدا شوند، احتمالا این پرونده طلاق یکی از زشت‌ترین طلاق‌های تاریخ شوبیز  (showbiz) خواهد بود. مسئله‌ای که احتمالا به دنبال افزایش تنش میان این زوج بعد از رفتار تند ویل اسمیت در مراسم جوایز اسکار رخ داده است.

سیلی زدن ویل به کریس راک-724press.com

به گزارش این مجله، منبعی نزدیک به این زوج به این رسانه گفته است از زمان وقوع درگیری ویل اسمیت و کریس راک در مراسم اسکار، این دو نفر با هم اختلافاتی پیدا کرده‌اند. این منبع همچنین به صورت تلویحی اشاره کرده آنها در گذشته هم مشکلاتی با هم داشته‌اند، اما اتفاق پیش آمده باعث حادتر شدن این  مشکلات شده است؛ به طوری که این دو اکنون  حتی به سختی با هم صحبت می‌کنند.

این منبع  همچنین مدعی شده  است  اگر مسئله طلاق همچنان روی میز باقی بماند، همه چیز از کنترل خارج خواهد شد و مراحل این جدایی حتی ممکن است طولانی و پرسروصداتر از داستان جدایی آنجلینا جولی و برد پیت باشد. اگر قصد آنها جدایی باشد، یکی از مسائل مشکل در مورد تقسیم ثروت خواهد بود؛ چون ارزش خالص دارایی ویل اسمیت چیزی در حدود  ۳۵۰ میلیون دلار است که طبق قانون کالیفرنیا، بخشی از آن به جادا تعلق دارد.

ویل اسمیت و همسرش-724press.com

اسامی این دو نفر یعنی ویل اسمیت و جادا پینکت به دنبال سیلی زدن ویل به کریس به صدر اخبار راه یافته و تیتر اصلی خبرگزاری‌های مختلف بودند. تنها چند هفته بعد از اتفاقات مراسم اسکار، کلیپی قدیمی از مجموعه گفتگوی میز قرمز در فضای مجازی منتشر شد که  به این زوج بازیگر اختصاص داشت. دراین ویدیو جادا ضمن صحبت اشاره می‌کند که قبل از شروع مراسم عروسی در راهرو محل برگزاری جشن گریه می‌کرده است و اینکه در آن زمان او واقعا علاقه‌ای به ازدواج نداشته است.

جادا می‌گوید:

«در آن زمان من خیلی تحت‌فشار بودم. می‌دانی، من یک بازیگر جوان بودم که قصدی برای ازدواج کردن نداشت. من یک مادر باردار بودم که واقعا نمی‌دانستم باید چکار کنم و چه برنامه‌ای داشته باشم. اما هرچه بود، ازدواج جزئی از این برنامه نبود»

از طرف دیگر ستاره فیلم کینگ ریچارد هم در واکنش به این موضوع به شوخی گفت که آنها فقط به این دلیل ازدواج کردند که مادر جادا یعنی خانم بانفیلد نوریس به این موضوع اصرار داشته و حتی برای تحقق آن گریه می‌کرده است. درنهایت این زوج در طول این قسمت از برنامه میز قرمز تلویحی اعتراف کردند که دلیل نامزدی آنها این بود که چشم انتظار تولد کودک‌شان بودند.

ویل و جادا در برنامه میز قرمز-724press.com

به ‌هرحال این مسئله کاملا طبیعی است که به دنبال وقوع چنین اتفاقاتی، افراد شاهد تنگ‌تر شدن عرصه زندگی  بوده و بالطبع هرکس واکنشی متفاوت از دیگری نشان می‌دهد که درادامه ممکن است تأثیراتی شدید وحتی جبران ناپذیر از خود برجای بگذارد. کافی است به ماجرای جدایی دیگر ستاره محبوب هالیوودی جانی دپ از همسرش امبر هرد بیندازیم تا ببینیم پرونده جدایی و شکایت‌های متقابل این زوج از یکدیگر چگونه زندگی حرفه‌ای جانی دپ را به چالش کشیده است و اسباب دلخوری و حتی عصبانیت طرفداران او از امبر هرد را  فراهم کرد.

باید منتظر بود و دید درنهایت آیا این زوج موفق می‌شوند کشتی زندگی مشترک خود را به سلامت به ساحل برسانند یا درنهایت در دریایی از مشکلات و سوءتفاهم‌ها گرفتار خواهند شد. از اینکه در مرور این مطلب با ۷۲۴پرس دات کام همراه بودید، سپاسگذاریم. فراموش نکنید نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده خود را با ما درمیان بگذارید.