جنجالی‌ترین اتفاقی که در شب اهدای جوایز آکادمی اسکار رخ داد، واکنش غیرمنتظره بازیگر معروف هالیوود ویل اسمیت به شوخی کلامی مجری برنامه کریس راک است که به شوخی در مورد مدل موی همسر او صحبت کرد. امری که هم باعث حیرت حضار شده و هم مخاطبان را شگفت‌زده کرد. اکنون خبر می‌رسد که آکادمی نسبت به این قضیه واکنش نشان داده و  درهمین رابطه توییتی منتشر کرده است. درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید.

پس از پایان پخش برنامه  اهدای جوایز اسکار و حواشی ایجاد شده در مورد اتفاقی که بین ویل اسمیت و کریس راک رخ داد، آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک در توئیتی نسبت به این مسئله واکنش نشان داده و به بررسی آن پرداخت. دراین حادثه غیرمنتظره  و پس از آنکه کریس راک در مورد مدل موی جادا پینکت اسمیت صحبت کرد، این هنرپیشه سیاه پوست روی صحنه رفته و به صورت مجری برنامه سیلی زد. او سپاس برای چند دقیقه با صدای بلند الفاظ نامناسبی را به زبان آورده و به شکل ضمنی به راک گفت که حق ندارد نام همسر او را به زبان بیاورد.

مطلب مرتبط:   اتفاق عجیب در اسکار ۲۰۲۲: سیلی زدن ویل اسمیت به مجری برنامه

آکادمی اسکار در واکنش به این مسئله اعلام کرد که خشونت در هیچ شکل آن پذیرفته نیست. آنها در ادامه اضافه کردند خوشحال هستند که نود و چهارمین مراسم  اهدای جوایز اسکار را جشن گرفته‌ و برندگان آن را معرفی کردند. کسانی که شایسته  ستایش از سوی همتایان خود و همینطور دوست‌داران سینما در گوشه و کنار جهان هستند.

به نظر می‌رسد آکادمی سعی کرده است به شکلی ملایم به این مسئله واکنش نشان داده و اوضاع را آرام کند. نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟ آیا واکنش ویل اسمیت طبیعی بود یا برای یک شوخی کلامی ساده، کمی زیاده‌روی کرد؟ خوشحال می‌شویم شنونده نظرات شما عزیزان باشیم.