به نظر می‌رسد مراسم اسکار امسال هم خالی از جنجال‌های غیرمنتظره نبوده است. نمونه جدید آن درگیری توأم با خشونت ستاره سیاه پوست هالیوود ویل اسمیت با کریس راک مجری برنامه اسکار است. اتفاقی باورنکردنی که باعث شد شبکه ABC برای چند دقیقه صدای برنامه زنده را قطع کند. اما چه مسئله‌ای باعث شد خون ویل اسمیت به جوش آمده و اینگونه جنجال آفرینی کند؟ درادامه با ۷۲۴پرس همراه باشید.

امشب مراسم اسکار شاهد صحنه‌ای عجیب و غیرمنتظره بود که تماشاگران زنده تلویزیونی را دربهت و حیرت فرو برد. آنها شاهد درگیری ویل اسمیت و مجری برنامه کریس راک بودند. درواقع ویل اسمیت از جای خود برخاسته و روی صحنه رفت و با زدن یک سیلی، کریس راک را که درحال ادای مونولوگ  خود بود، غافلگیر کرد.

چرا ویل اسمیت به کریس راک سیلی زد؟

این اتفاق ناگهانی زمانی رخ داد که راک درحال صحبت در مورد مدل موی  جادا پینکت اسمیت، همسر اسمیت  و شوخی کردن در این مورد بود  که با عکس‌العمل شدید و غیرمنتظره این هنرپیشه سیاه پوست مواجه شد. این درگیری باعث شد شبکه‌ی  ABC برای لحظاتی صدای برنامه را قطع کند تا از شنیدن الفاظ ناشایست ادا شده توسط ویل اسمیت جلوگیری کند. هرچند پخش این نمایش در کشورهای دیگر حالت عادی داشته است و به همین خاطر خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

به نظر می‌رسد ویل اسمیت بعد از زدن سیلی به راک و درحال خروج از صحنه با صدای بلند به او ناسزا گفته و می‌گوید که اسم همسرش را بر زبان نیاورد!

مطلب مرتبط: واکنش آکادمی اسکار به ماجرای سیلی زدن ویل اسمیت به کریس راک

این ستاره که امشب موفق به دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم شاه ریچارد شد، ظاهرا حین شنیدن مطلب طنز کریس راک موفق به خویشتن‌داری نشده و این چنین واکنش نشان داد.