اسکار ۲۰۲۲ هم صحنه رقابت بازیگران نام آشنا و قدیمی و گروهی از بازیگران تازه‌وارد است. اما نکته جالب در مورد اسکار امسال حضور زوج‌هایی است که هر دو در بخش‌های مختلف بهترین بازیگران زن و مرد نامزد دریافت جایزه هستند. آیا می‌توان گفت قدرت عشق در اسکار امسال چشمگیر است؟ برای آشنایی با این زوج‌های خوش شانس در ادامه این مطلب با ما در ۷۲۴پرس دات کام همراه باشید.

درحالی که فیلم قدرت سگ (The Power of the Dog) با دوازده نامزدی اسکار از دیگر رقبا پیشی گرفته و دورخیز بلندی برای درخشش در این جشن پرزرق و برق هالیوودی برداشته است، اما به نظر می‌رسد برنده واقعی جایزه اسکار امسال، عشق است.

خاویر باردم و پنه لوپه کروز-724press.com

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید امسال دو زوج موفق به همراه هم در بخش‌های بهترین بازیگر زن و مرد نامزد دریافت جایزه شده ‌اند. پنه‌ لوپه کروز  و همسرش خاوریر باردم و کیرستن دانست و همسرش جسی پلمونس (پلمونز) در این رقابت تنگاتنگ حضوری جذاب دارند. پنه لوپه کروز برای بازی در فیلم  «مادران موازی» (Parallel Mothers) نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن است، سوی دیگر ماجرا خاویر باردم هم برای بازی در فیلم  «ریکاردو بودن» (Being the Ricardos) نامزد  دریافت جایزه شده است.

مطلب مرتبط:  معرفی نامزدهای اسکار ۲۰۲۲

پلمونز و دانست اما هر دو برای بازی در موفق‌ترین نامزد جوایز اسکار، دراین مراسم حضور خواهند داشت. آنها هر دو برای ایفای نقش‌های مکمل در فیلم جذاب قدرت سگ اثر جین کمپیون نامزد دریافت جایزه شده‌اند. آیا می‌توان گفت زوج‌هایی که با هم نامزد دریافت جایزه اسکار می‌شوند، برای همیشه با هم باقی می‌مانند؟  امیدواریم اینطور باشد.

کیرستن دانست و جسی پلمونس-724press.com

اما ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که چنین اتفاقی مسبوق به سابقه است و پیش از این هم شاهد چنین اتفاقی بودیم. از جمله زوج‌های قدیمی که هردو نامزد دریافت جایزه بودند می‌توان به زوج لین فونتان و آلفرد لانت ، فرانک سیناترا و آوا گاردنر، السا لانچستر و چارلز لاتون، رکس هریسون و ریچل رابرتز و ریچارد برتون و الیزابت تیلور اشاره کرد.

باید منتظر بمانیم آیا این زوج‌ها در دریافت جایزه اسکار هم همین اندازه خوش شانس هستند و می‌توان به سلامتی عشق تمام قد ایستاد. امیدوارم از این مرور و همراهی با ۷۲۴پرس لذت برده باشید. نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.