سرویس اجتماعی

ویژگی‌هایی که یک زن را در نظر مردان غیر جذاب جلوه می‌دهد

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

استفاده از یک تن مواد آرایشی!

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

ممکن است فکر کنید که استفاده از اقلام آرایشی مانند فونداسیون پوست، کانسیلر، سایه‌ی چشم، خط چشم، ریمل، رژ لب و رژگونه شما را به جذاب‌ترین حالت ممکن در می‌آورد؛ در حالی که جالب است بدانید آرایش‌های سنگین اصلا از نظر مردها جذاب نیستند. نتایج یک بررسی در فصلنامه‌ی Journal of Experimental Psychology نشان داد زنانی که تمایل به آرایش‌های غلیظ دارند از این مواد به مقدار بیش از حدی استفاده می‌کنند؛ در حالی که این راهکار بیشتر باعث دفع مردان می‌شود. با این ذهنیت، زمان آن رسیده که با واقعیت روبرو شد و نقش آرایش در ایجاد جاذبه را کم رنگ‌تر کرد؛ چرا که هر چه طبیعی‌تر باشید محبوب‌تر واقع خواهید شد.

اهل غیبت بودن

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

به اشتراک گذاشتن شایعات، رسوایی‌ها و داستان‌های مربوط به زندگی دوستان، خانواده و همکاران با یک مرد به نظر سرگرم کننده برسد؛ اما باید بدانید که این حرکت باعث عقب نشینی یک مرد در رابطه با شما می‌شود. وقتی که شما مدام در حال بررسی دیگران و تخریب آن‌ها باشید، عزت نفس شما از دیدگاه یک مرد کم تشخیص داده می‌شود. در واقع غیبت کردن، کار افراد دون طبعی است که با این راه می‌خواهند بر روی ضعف‌های خود سرپوشی بگذارند و شکست‌ها و رسوایی‌های دیگران به آن‌ها انرژی می‌دهد. اگر می‌خواهید مرد مناسب زندگی خود را جذب کنید، به خاطر داشته باشید که مردها به سمت زن‌های با اعتماد به نفس گرایش دارند و برای آن‌ها ارزش قائل هستند. زن‌هایی که با پایین آوردن دیگران خود را بالا نمی‌کشند.

اعتماد به نفس بیش از حد داشتن

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

در حالی که عزت نفس بالا یک ویژگی فوق‌العاده جذاب در زن‌ها است، اما مرز باریکی بین اعتماد به نفس و تکبر وجود دارد. در حالی که لازم است خود را باور داشته باشید و به دستاوردهای خود افتخار کرده و احساس رضایت کنید، اما به خاطر داشته باشید که این فخر فروشی می‌تواند باعث کنار کشیدن مرد مطلوب‌تان شود. تحقیقات نشان داده است افرادی که مدام خود را به رخ دیگران می‌کشند بیشتر از جانب بقیه پس زده می‌شوند. بنابراین این که فکر کنید نمایش هیبت و وجهه‌ی شما مردان را به خود جذب می‌کند، اشتباه بزرگی است. در حالی که تواضع و احساس امنیت درونی باعث می‌شود که برای به دست آوردن مرد دل خواه بر روی غرور خود تکیه نکنید؛ چرا که وقتی با یک مرد مناسب هستید، نیازی نخواهید داشت که برای خوب معرفی جلوه دادن، خود را به آب و آتش بزنید. او خودش نقاط قوت و امتیازات شما را خواهد دید.

آویزان عاطفی بودن

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

وقتی صحبت از جذب یک مرد می‌شود، مهم است که مردها احساس کنند مورد نیاز یک زن هستند. به طور خاص، مردها می‌خواهند بدانند که می‌توانند که نقش موثری در زندگی شما داشته باشند و اضافی، مصرفی و یک بار مصرف نیستند! با این حال، بسیاری زنان از چنین واقعیتی سوی برداشت کرده و خود را بیش از حد نیازمند، حسود و از جان گذشته برای گذران وقت با آن مرد می‌بینند. کارهایی که فقط به نیت دریافت توجه یک مرد انجام می‌دهند. بنابراین، اگر فکر می‌کنید که با وابستگی عاطفی به یک مرد او را به خود نزدیک‌تر می‌کنید، مطمئن باشید که تلاش شما اثر عکس خواهد داد. علاوه بر این، مردها ترجیح می‌دهند که نقش مکملی در زندگی شما داشته باشند نه این که مرکز هستی واقع شوند که تمام احساس شادی و ارزشمندی شما به آن‌ها وابسته باشد. خوشبختانه راهکارهایی برای خروج از این وابستگی وجود دارد؛ از جمله این که به ابراز نظرات منفی در خصوص خود پایان دهید. از ناحیه‌ی امن خود بیرون بیایید و یاد بگیرید که چطور مسائل را حل و فصل کنید.

غیر قابل دسترس بودن

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

البته درست است که مردان به سمت زنانی کشیده می‌شوند که شخصیت‌هایی قاطع و مستقل دارند؛ با این حال مهم است که تفاوت بین مستقل بودن و غیر قابل دسترس بودن را متوجه شوید. ممکن است فکر کنید که بازی در دسترس نبودن و ارتباط از راه دور می‌تواند یک مرد را نسبت به شما جذب کند، اما این کار اشتباه است. در واقع، چنین تکنیک‌هایی به شدت نابالغانه به نظر می‌رسد و این ذهنیت را ایجاد می‌کند که شما برای برقراری سطح عمیق‌تر و معنادارتر عاطفی آمادگی یا علاقه‌مندی ندارید. در حالی که ممکن است خودتان این طور برداشت کنید که کناره‌گیری و دوری جذابیت شما را افزایش می‌دهد، در واقع این طور نیست و بیشتر برای طرف مقابل آزار دهنده است. غیر قابل دسترس بودن یک راهکار آسان برای از دست دادن یک مرد مناسب است.  

نمایش یک دختر تنها و کلافه

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

بسیاری از افسانه‌های دوران کودکی، میل به نجات دهنده بودن مردها را به شکلی دراماتیک(!) توصیف کرده‌اند؛ اما حالا وقت آن رسیده است که در مورد این موضوع طور دیگری فکر کنید. در واقع، مردها علاقه‌ای به موضوعات درام ندارند. بنابراین این که سعی کنید خود را در مقابل آن‌ها قربانی و غمگین نشان دهید تنها باعث می‌شود که از نظر آن‌ها بیچاره، نابالغ و بیش از حد عاطفی جلوه کنید. به جای آن که بخواهید به او تلقین کنید که نقش نجات دهنده را دارد، زحمت درگیر شدن با مشکلات خود را به جان بخرید تا عزت نفس خود را بهبود دهید. این تمرین کمک خواهد کرد که به این اطمینان برسید در حل مشکلات خود به اندازه‌ی کافی قوی هستید. اگر می‌خواهید شاهزاده‌ی جذاب خود را به دست آورید، ایده‌ی ملکه‌ی آسیب پذیر را کنار بگذارید.

موافقت کردن همیشگی

رفتارهای غیر جذاب زنان از نگاه مردان

باور کنید یا نکنید، موافقت همیشگی با یک مرد کشش او را نسبت به شما خاموش می‌کند. چنانچه می‌ترسید که ابراز نظر شما باعث درگیری شود یا برای او ناخوشایند باشد، می‌تواند ناشی از فقدان صداقت و اصالت شخصیت شما باشد. از این رو، توانایی بیان افکار و احساسات به استحکام پیوند شما کمک کرده و باعث می‌شود که سطح صمیمت شما عمیق‌تر شود. مهم این است که خود واقعی‌تان باشید. به این ترتیب می‌توانید مرد شایسته‌ای را پیدا کنید که خود واقعی‌تان را تحسین کند نه خودی را که در ذهن خود تصور می‌کنید. به خاطر داشته باشید که مردها به دنبال یک شخص مشابه خود نیستند؛ بنابراین اگر می‌خواهید بخشی از زندگی ان‌ها باشید این بازی را تمام کنید.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید