سرویس اجتماعی

بدترین جاهایی که‌ می‌‌توان پول نقد را پنهان کرد!

پنهان کردن پول نقد در منزل

بنابراین دفعه‌ی بعد که تصمیم به پنهان کردن پول نقد خود داشتید موارد زیر را به یاد داشته باشید:

۱. باغچه

دفن پول زیر خاک باغچه

دفن پول نقد در باغچه به سه دلیل، ایده‌ی خوبی محسوب نمی‌شود:

ممکن است همسایه‌تان شما را در حال مخفی کردن پول ببیند.

چنانچه حیوان خانگی داشته باشید ممکن است با حفر سوراخی پول را پیدا کند.

پول دفن شده در زیر خاک،‌ می‌‌تواند در اثر بارش برف وباران خراب شود.

۲. زیر تشک

دفن پول زیر تشک

اگر چه پنهان کردن پول نقد در زیر تشک، جزو راهکارهای کلاسیک محسوب‌ می‌‌شود(!) اما راه حل خوبی نخواهد بود؛ چرا که زمانی که در منزل نباشید، زیر تشک اولین گزینه‌ای است که به ذهن دزدها خواهد رسید.

۳. کیسه‌های خرید

حتی اگر دزدها قصد گشتن کیسه‌های خرید شما را نداشته باشند، ممکن است برای حمل وسایلی که دزدیده‌اند به آن‌ها نیاز پیدا کنند! مطمئنا شما نمی خواهید که چنین غافل‌گیری شیرینی به آن‌ها هدیه بدهید؟!

۴. کیف‌های قدیمی و کهنه

پنهان کردن پول در کیف های قدیمی

پول نقد خود را در کیف‌های کهنه قرار ندهید. حتی اگر از این کیف‌ها استفاده‌ی دیگری نمی کنید، به این معنا نیست که جای خوبی برای نگهداری پول شما باشند.

۵. سبد لباس‌های چرک

پنهان کردن پول در سبد لباس های چرک

شاید از نظر شما پنهان کردن پول نقد در سبد لباس‌های چرک ایده‌ی خوبی باشد؛ چرا که هیچ کس تمایلی به زیر و رو کردن آن‌ها ندارد. به هر حال، گاهی اوقات سبد لباس همان چیزی است که دزدها برای حمل اشیای سرقتی خود به آن نیاز دارند.

۶. پشت عکس یا قاب عکس

پنهان کردن پول پشت قاب عکس

این هم یکی دیگر از راهکارهای کلاسیک است! دزدها همان فیلم‌هایی که ما‌ می‌‌بینیم را تماشا‌ می‌‌کنند! بنابراین از گشتن مکان‌های عجیب به هیچ عنوان دریغ نخواهند کرد؛ حتی اگر به قیمت شکستن خاطرات ارزشمند شما باشد.

۷. گاو صندوق‌های قابل حمل

گاوصندوق های قابل حمل

مهم نیست که گاو صندوق‌های شما تا چه اندازه کوچک یا بزرگ باشند. همین که بتوان آن‌ها را حمل کرد، موارد بی‌استفاده‌ای هستند! بهتر است گاو صندوق خود را به دیوار، زمین یا شیئی سنگین مانند مبل متصل کنید تا حمل آن سخت شود.

۸. کشوها و کابینت‌ها

پنهان کردن پول در کشو

کشوها و کابینت‌ها هیچ کدام برای محافظت از پول نقد امن نیستند. اغلب دزدها با استفاده از پیچ گوشتی و دیلم قادر به باز کردن آن‌ها هستند.

برای مخفی کردن پول نقد، گزینه‌های زیر به شما پیشنهاد‌ می‌‌شود:

پول خود را داخل کیسه‌ی پلاستیکی گذاشته و با نوار چسب زیر پیشخوان آشپزخانه قرار دهید. همچنین‌ می‌‌توانید پول خود را در جعبه‌ی اسباب بازی کودکتان بگذارید.

می‌توانید پول نقد را در یک محفظه‌ی ضد آب، در آخرین کشوی فریزر خود قرار دهید. البته پیشنهاد‌ می‌‌شود این محفظه ظرف بستنی یا خوردنی خوشمزه‌ی دیگری نباشد تا دزد تحریک به امتحان آن نشود!

پس‌انداز خود را در بین ابزار خیاطی هم می‌توانید پنهان کنید. تا دزدها نیازی به دوخت و دوز پیدا نکنند، احتمالش کم است که سراغ لوازم خیاطی‌تان بروند.

استفاده ار یک جفت کفش قدیمی، لباس‌های کهنه یا کامپیوتر غیر قابل استفاده هم‌ می‌‌تواند مفید باشد؛ به طوری که دزد گمان کند این‌ها لوازم اسقاطی هستند که قرار است دور بیاندازید!

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید