اگر چشم‌ها دریچه‌هایی به روح ما باشد، پس ابروها قاب‌های این دریچه‌ها هستند. بنابراین آن‌ها هم می‌توانند موارد زیادی از نوع شخصیت شما را بازگو کنند.

ابروهای معمولی

ابروهایی با پهنای و فاصله‌ای معمولی از یگدیگر، حاکی از تعهد به ارزش‌های سنتی و یکپارچگی شخصیت شما است. ضمنا، نیازی به ظاهرسازی ندارید و گاه همین نکته باعث می‌شود که بقیه از بودن با شما لذت ببرند.

ابروهای بلند و کشیده

افراد با ابروهای بلند و کشیده تقریبا می‌توانند در برابر هرگونه استرس مقاومت کنند و همچنین بسیار خوش مشرب هستند. آن‌ها افرادی پر جنب و جوش هستند که دارای انرژی‌های پایان ناپذیری هستند و علایق بی‌شماری دارند. اگر دارای این نوع ابرو هستید، همه‌ی مشکلات‌تان را به تنهایی حل می‌کنید و به ندرت آن‌ها را با دیگران به اشتراک می‌گذارید.

ابروهای کوتاه

شما به شدت به جزئیات توجه دارید و همیشه روی پای خودتان می‌ایستید. هیچ علاقه‌ای به شنیدن گله و شکایت مشکلات دیگران را ندارید؛ چرا که شما نیز گاهی به سختی می‌توانید با این مشکلات مقابله کنید. با این وجود هیچ مانعی برای شما همیشگی نیست و می‌توانید از پس مشکلات‌تان بر‌آیید.

ابروهای پهن

شما اعتماد به نفس زیادی در نقاط قوت درونی خود دارید و همچنین از جذابیت ظاهری برخوردار هستید. افرادی مانند شما به راحتی می‌توانند با مشکلات مقابله کنند. هنگامی که بر هدف‌های مهم متمرکز کردید، هیچ‌ چیز نمی‌تواند شما را از توقف باز دارد. از اینکه دیگران چه فکری در مورد شما دارند اصلا نگران نمی‌شوید؛ چون علاقه‌ی بیشتری به زندگی شخصی و رسیدن به کمال را دارید. دیگران، افرادی مانند شما را انسان‌هایی با روح آزاد می‌شناسند.

ابروهای نازک

ابروهای خیلی نازک از ظرافت ذاتی سخن می‌گویند. بحث و درگیری از اولویت‌های شما نیست و به طرز ماهرانه‌ای سعی می‌کنید که از آنها بر حذر باشید. شما شنونده‌ای عالی و دارای روحی مهربان هستید.

ابروهایی با قوس زیاد

افراد با ابروهای کمانی و قوس زیاد، در ارتباطات بسیار حساس هستند. مردم در اولین جلسه‌ی دیدار، تصور غلطی را از شما برداشت می‌کنند. حس می‌کنند که شما خود محور و متکبر هستید. اما حقیقت ساده این است شما نمی‌توانید به راحتی به کسی اعتماد کنید. کمال گرایی و انتقاد از خود، از صفات شخصیتی شما به شمار می‌رود.

ابروهایی با قوس کم

فرد با ابرهای قوس کم به طور حتم کسی است که شما می‌توانید در هر شرایطی به او اعتماد کنید. چنین افرادی معمولا دارای یک شخصیت جذاب هستند و قادر هستند روابطی جدی و پایدار بسازند.

ابروهای هشتی

 ابروهای تیز هشتی شکل، حاکی از شخصیتی پویا هستند. شما این استعداد را دارید که مسائل و شرایط را به سرعت تجزیه و تحلیل کنید و تصمیم‌گیری سریعی داشته باشید که گاهی اوقات باعث رسیدن به نتایج نامطلوب می‌شود. اما به طور حتم مزیت‌هایی نیز دارد. از جمله این که هیچگاه مردم از هم‌صحبتی با شما کسل نمی‌شوند! مانند یک رهبر در الهام بخشیدن و تحت تاثیر قرار دادن دیگران قابل ستایش بوده و  همچنین انسانی مسئولیت پذیر  هستید.

ابروهای گرد

چنین ابرویی نشانه‌ای مسلم از مهربانی و توجه است. شما به مشکلات دیگران بی‌تفاوت نیستید و همیشه آماده برای کمک به کسانی که نیاز دارند هستید.

ابروهای تقریبا صاف

ابروهایی بدون قوس و منحنی حاکی از طرز فکر تحلیلی و تمایل به تفکر منطقی است. بهترین توضیح برای نگاه شما به زندگی این جمله است: «دوبار اندازه بگیر و یک بار قیچی کن». به هر حال شما انسانی رک و روراست هستید و با حقایقی که دیگران از آن‌ها فرار می‌کنند به خوبی مواجه می‌شوید.

ابروهای اریب

هرچه شیب این ابروها بیشتر باشد، نمود احساسات قوی تر در روح شما است. شما بر روی هرکسی که ملاقات می‌کنید تاثیرات دائمی می‌گذارید. افرادی مانند شما می‌دانند دقیقا از زندگی چه می‌خواهند و همیشه سریع‌ترین راه را به موفقیت پیدا می‌کنند.

ابروهای بی‌رنگ

این نوع ابروها بسیار نادر و کمیاب هستند. تشخیص مدل ابرو برای این دسته از ابروهای روشن و پراکنده بسیار سخت است که به طور حتم نشانه‌ای از نا امنی است. شما به شخصیت و توانایی‌های خود مطمئن نیستید که به نوبه‌ی خود ترسویی و کمرویی شما را می‌رساند. به شما توصیه می‌کنیم که این شک و تردید را کنار بگذارید و بال‌های خود را به موفقیت‌های جدید باز کنید.

البته تمام موارد به این بستگی دارد که مدل ابروی‌تان را خودتان انتخاب کرده‌اید یا سلیقه‌ی شخصی آرایشگرتان بوده است!