طراحان داخلی ایده‌های خوبی برای پیاده کردن در ذهن دارند؛ اما در این مسیر طراحان خوش فکر دیگری هم با آنها همراه هستد. طراحانی که به‌ویژه در زمینه طراحی مبلمان و وسائل منزل فعال هستند. نورپردازی خانه یکی از بخش‌های مهم طراحی داخلی است و چه بهتر که برای آن از ایده‌های نوینی بهره برد که محصول ذهن خلاق این گروه هستند. در مرور یکی از این ایده‌ها با ما همراه باشید.

به گزارش ۷۲۴پرس و به نقل از Dezeen، برند هلندی «Sunne» که در زمینه نورپردازی داخلی فعالیت دارد، به تازگی با طراح خوش فکر «مرجان ون ابول» (Marjan van Aubel) همکاری مشترک داشته محصول آن نوعی لامپ منحصربه‌فرد است که به صورت انحصاری از انرژی خورشید استفاده می‌کند.

لامپ خورشیدی- 724press.com

این چراغ جذاب که دارای سلول‌های فتوولتائیک (photovoltaic) بوده و به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان آن را در مقابل پنجره قرار داد. به‌این ترتیب لامپ در طول روز به کمک این سلول‌های انرژی خورشید را جمع‌آوری و آن را ذخیره می‌کند و بعد از تاریکی از این انرژی برای روشنایی بخشیدن به محیط بهره می‌برد.

آنباکسینگ لامپ خورشیدی- 724press.comلامپ خورشیدی آویزان جلوی پنجره- 724press.com

از نظر ظاهری این لامپ کشیده به طول ۸۵ سانتی‌متر است که دارای دو سیم است که به دو لبه‌های انتهایی آن متصل شده‌اند. از طریق این سیم‌ها می‌توان چراغ را به صورت معلق در مقابل پنجره آویزان کرد. این چراغ خورشیدی دارای سه تنظیم مختلف است؛ همچنین می‌توان آن را از طریق یک اپ مخصوص با تلفن هوشمند کنترل کرد.

اپ کنترل لامپ خورشیدی سانه- 724press.com

از آنجایی که این روزها بسیاری از طراحان به دنبال ایده‌های دوست‌دار محیطزیست و استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند، به‌احتمال زیاد چنین طرح‌هایی بیش از پیش مورد توجه قرار خواهند گرفت.

مطلب مرتبط: ۱۲ محصول متکی بر انرژی خورشید

درپایان نظر شما در مورد این محصول و مزایای استفاده از آن چیست؟ مشتاق شنیدن نظرات شما عزیزان هستیم، حتما آنها را با ۷۲۴پرس دات کام درمیان بگذارید، سپاس