معرفی هتل آپارتمان های کیش (اقامت ارزان کیش)

جزیره زیبای کیش؛ معرفی هتل آپارتمان

اگر دوست دارید اکسیژن خالص را استنشاق کنید، باید بار و بندیل‌تان را به سمت جزیره کیش ببندید! این جزیره جزو ۴ منطقه دنیاست که درصد اکسیژن خالص آن بسیار زیاد است. جزیره‌ای بسیار زیبا با اقامتگاه‌های لوکس و مدرن. هتل آپارتمان های کیش جزو برترین اقامتگاه‌های این منطقه هستند.

 مسلماً برای بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این جزیره مانند کشتی یونانی، آب انبار سنتی، شهر زیر زمینی کاریز، شهر تاریخی حریره، پارک دلفین‌ها، آکواریوم کیش و انجام تفریحاتی مانند: اسکوتر، زیر دریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، پاراسل و... باید چند روزی را در جزیره کیش بمانید. برای رزرو هتل در کیش ابتدا باید شناخت کافی در مورد امکانات و خدمات این هتل‌ ها داشته باشید! از همین رو می‌خواهیم بهترین هتل آپارتمان های کیش را به شما معرفی کنیم.

هتل آپارتمان تعطیلات کیش

هتل آپارتمان تعطیلات کیش در سال ۱۳۷۵ بنا شده است. هتلی که موقعیت جغرافیایی آن بسیار عالی بوده و در منطقه‌ای آرام و دلنشین قرار دارد. این هتل آپارتمان در زمینی به وسعت دو هزار متر مربع بنا گردیده و دارای ۷۰ واحد اقامتی دلباز و زیباست. هتل تعطیلات کیش دارای سوئیت‌های بسیار جذاب و آپارتمان‌های مجهز برای اقامت است.

این هتل ۳ ستاره دارای سوئیت‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. امکانات واحدهای اقامتی هتل تعطیلات کیش بسیار کامل است. در واقع به هر آنچه که برای یک اقامت راحت نیاز دارید را در اختیار شما قرار می‌دهد. این امکانات شامل یخچال، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم پخش مرکزی فیلم، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سرویس چای، مینی بار، مبلمان، کمد لباس، امکان شارژ وسایل برقی، صبحانه، سیستم اطفای حریق و سیستم اعلام حریق است.

معماری این هتل فوق‌العاده زیبا بوده و فضایی سرسبز با درختان نخل، نورپردازی چشم‌گیر و آب نماهایی خیره‌کننده دارد. از امکانات هتل آپارتمان تعطیلات کیش نیز می‌توان به صندوق امانات، خشک‌شویی، نمازخانه، لابی با ظرفیت ۱۲۵ نفر، تلویزیون در لابی، اینترنت، سرویس بهداشتی، اجاره خودرو، ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، سرویس روزانه به مراکز خرید و کانتر گردشگری اشاره نمود.

یکی از امکانات خوب هتل آپارتمان تعطیلات، محوطه بازی برای کودکان است. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید فرزندان خود را با خود همراه کنید، محوطه بازی هتل تعطیلات، مکان خوبی برای سرگرم کردن آن‌هاست. خوشبختانه هتل آپارتمان تعطیلات کیش دارای چندین سالن و تالار پذیرایی است. در این سالن‌ها می‌توانید انواع و اقسام غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید. رستوران هتل تعطیلات به ظرفیت ۱۲۰ نفر بوده و فضایی بسیار آرام و زیبا برای ریلکس کردن میهمانان است.

ناگفته نماند که این هتل دارای کافی شاپی روباز با نمایی فوق‌العاده از جزیره کیش است. در این کافی شاپ امتحان کردن نوشیدنی‌های سرد و گرم را از یاد نبرید! هتل آپارتمان تعطیلات کیش جزو بهترین هتل های کیش است؛ چون فاصله کمی تا مراکز خرید پردیس ۱ و ۲ دارد. علاوه بر این با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی می‌توانید به سواحل زیبای خلیج فارس برسید و در هر ساعت از شبانه روز از تماشای زیبایی‌های ساحل و دریا لذت ببرید. از طرفی هتل تعطیلات کیش دسترسی بسیار ساده‌ای به اسکله تفریحی، پارک ساحلی مرجان، نمایشگاه بین المللی و... دارد.

هتل پارسیان کیش

اگر بخواهید در یکی از هتل های لوکس کیش اقامت داشته باشید، هتل پارسیان انتخاب خوبی است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۷۴ افتتاح گردیده است. هتلی که در میدان ساحل بنا شده و موقعیت مکانی فوق‌العاده خوبی دارد. از قلم نیفتد که هتل پارسیان کیش اخیرا نوسازی شده و در حال حاضر دارای ۹۸ اتاق بوده که در دو طبقه پراکنده شده‌اند.

هتل پارسیان کیش دارای امکانات مدرنی است که مسافران را راضی نگه می‌دارد. از طرفی این هتل در مجاورت مراکز خرید کیش قرار گرفته؛ به همین سبب بسیاری از مسافران اقدام به رزرو هتل پارسیان کیش می‌کنند. باید اشاره داشته باشیم که هتل پارسیان در همسایگی مراکز تجاری معروفی مانند بازار زیتون است. همچنین فاصله کمی تا پارک شهر، بولینگ مریم، اسکله تفریحی، شهر باستانی حریره، شهر زیر زمینی کاریز، پارک دلفین‌ها و ساحل مرجان دارد.

اگر بخواهید به کشتی یونانی برسید، فقط ۲۰ دقیقه زمان نیاز دارید! باید بدانید که هتل پارسیان کیش اتاق‌های بسیار راحتی دارد. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته، پنج تخته و شش تخته است. قطعا اتاق‌هایی که تخت بیشتری داشته، دلبازتر و بزرگ‌تر بوده و امکانات بهتری دارند. پس برای سفر خانوادگی هتل پارسیان کیش یک گزینه ایده‌آل به نظر می‌رسد. در این اتاق‌ها حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی، روم سرویس، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، مینی بار و سیستم تهویه مطبوع به چشم می‌خورد.

خوشبختانه هتل پارسیان دارای یک رستوران مجلل است که انواع غذاهای ایرانی، دریایی و فست فودی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این رستوران، هتل پارسیان دارای یک کافی شاپ با فضایی دنج و آرام است. این کافی شاپ منویی متشکل از نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا و دسرهای لذیذ را در اختیار میمهانان قرار می‌دهد. اگر برای یک جلسه کاری به کیش می‌روید، هتل ‌پارسیان گزینه مناسبی است.

این هتل دارای سالن‌هایی برای همایش، سمینار و کنفرانس است. سالن‌های هتل پارسیان در طبقه اول قرار گرفته و خدمات صوتی و تصویری، میان وعده و ویدئو پروژکتور دارد. امکانات عمومی هتل پارسیان هم عالی به نظر می‌رسد که نظیر آن‌ها پارکینگ رایگان، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق چمدان، خودپرداز، خشک‌شویی، نمازخانه، آرایشگاه، ترانسفر رفت و برگشت و خدمات کرایه اتومبیل بدون راننده است.

هتل آپارتمان شباویز کیش

اغراق نیست اگر بگوییم قیمت هتل در کیش برای مسافران مهم است. این هتل آپارتمان نسبتاً قیمت مناسبی دارد و در منطقه آرامی از جزیره کیش قرار گرفته است. هتل آپارتمان شباویز ۲ ستاره بوده و کمی از مراکز خرید دور است. اگر قصد خرید در جزیره کیش را ندارید، این هتل بسیار عالی به نظر می‌رسد. هتل شباویز مجموعه‌ای از ویلاهای ساحلی را برای اقامت میهمانانش در نظر گرفته است.

 این هتل در سال ۱۳۷۴ تأسیس گردیده؛ بااین‌حال باری دیگر در سال ۱۳۹۵ برای ارتقاء سطح کیفیت و خدماتش بازسازی شده است. هتل آپارتمان شباویز اتاق‌هایی با ظرفیت ۲ الی ۶ نفر دارد. در این اتاق‌ها مبلمان، حمام و اسپیلت به چشم می‌خورد. از امکانات عمومی این هتل می‌توان به سرویس رفت و برگشت به مراکز خرید، ترانسفر رایگان فرودگاهی و پرسنلی مجرب و حرفه‌ای اشاره نمود.

 هتل شباویز دارای رستورانی بسیار زیبا با کیفیت بالا است. همچنین کافی شاپی دنج برای صرف نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد. دسترسی هتل شباویز به سواحل زیبای خلیج فارس بسیار عالی است. این هتل تا دریا فقط ۵ دقیقه فاصله دارد. همچنین برای رسیدن به پارک ساحلی مرجان، پارک دلفین‌ها و نمایشگاه خزندگان به وسیله خودرو، فقط ۶ دقیقه زمان نیاز دارید.

 

همه چیز را درباره بهترین هتل آپارتمان های کیش گفتیم. تنها نکته‌ای که جوابش در این مطلب نیست، قیمت هتل آپارتمان های کیش است! برای اطلاع از قیمت هتل های کیش بهتر است سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. این وب سایت معتبر اکثر هتل های کیش را با تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی ۷۲۴پرس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

معرفی هتل آپارتمان های کیش (اقامت ارزان کیش)

Top

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید