مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور پای صندوق‌های رای‌گیری، حماسه‌ای دیگر خلق کرده و فرهنگ ولایت‌مداری‌شان را به اثبات رساندند.

به گزارش ۷۲۴‌پرس؛ ساعات اولیه صبح است و برودت هوا بر استخوان‌های شهر تازیانه می‌زند. هر چند گاهی نگاه خورشید از پشت ابرهای به‌هم پیوسته نظاره‌گر مردم است. مردمانی که برای حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری خود را به شعب مختلف می‌رسانند.

جمعیت ساعت به ساعت افزایش می‌یابد. یکی می‌آید و یکی می‌رود اما لبخند‌ها مانگار است چراکه با عشق آمده‌اند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

آری، امروز ۱۱ اسفند ماه است و شهروندان برای حضور در آزمون بزرگ انتخابات خود را به شعبه‌های اخذ رای می‌رسانند. مردم این استان به خوبی می‌دانند که ولایت‌مداری همان مسیر انقلاب بوده و نباید از این راه منحرف شوند.

مردم این دیار به خوبی می‌دانند هر برگ رای مانند سلاحی در برابر دفاع از انقلاب بوده بنابراین با حضورشان دژ محکمی می‌سازند تا رخنه‌ای هر چند کوچک هم برای نفوذ بیگانه نباشد.

پشت رهبری را خالی نمی‌کنیم

محسن غلامی که بنا به گفته خودش برای سومین بار در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر می‌شود در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: «مردم شریف ایران در هیچ‌ شرایطی پشت رهبری را خالی نمی‌کنند».

وی با بیان اینکه هر رای ما تیری به قلب دشمن است، اظهار کرد: «میهن ‌دوستی، ولایت‌مداری و در صحنه بودن از معیارهای اصلی مردم ایران به ویژه خراسان جنوبی بوده که این امر با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی اعم از انتخابات به اثبات رسیده است».

حضور پرشور مردم بیرجند در انتخابات مجلس و خبرگان

غلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای‌گیری، افزود: «علی رغم سرمای هوا، پیر و جوان در پای صندوق‌ها حضور یافته‌اند تا برگ زرین دیگری برای استان باشد».

پای ارزش‌های انقلاب می‌مانیم

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به نقشه‌های دشمن برای کم‌رنگ کردن مردم حضور مردم در پای صندوق‌ها، بیان کرد: «مردم فهیم کشور و استان دل به وعده‌های دشمن نمی‌دهند و با حضور خود دشمن را ناامید می‌کنند».

حلیمه جاویدی ادامه داد: «خوشبختانه حضور پر رنگ مردم در پای صندوق‌های انتخاباتی نشان‌دهنده عشق‌شان به رهبری بوده و نمی‌گذارند فرمان پدر بزرگ انقلاب بر زمین بماند».

حضور پرشور مردم بیرجند در انتخابات

وی که بنا به گفته خودش، رای خود را به صندوق انداخته است، گفت: «امیدوارم با انتخابی صالح، بتوانم به خوبی در سرنوشت کشورم شریک باشم».

این جوان بیرجندی اظهار کرد: «مردم خراسان جنوبی از دیرباز با حضور در صحنه‌های مختلف انقلابی اعم از راهپیمایی‌ها و انتخابات به دنیا ثابت کرده‌اند که همواره پای ارزش‌های انقلاب هستند».

دشمن حق دخالت در تصمیمات مردم ندارد

یکی دیگر از شهروندان بیرجندی هم با بیان اینکه به دشمن اجازه نمی‌دهیم در تصمیمات ملت ایران دخالت کند، اظهار کرد: «دشمن از ماه‌ها پیش برای عدم حضور مردم در انتخابات توطئه‌چینی می‌کند اما این شور اشتیاق مردم مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود».

محمدحسین رحمتی با بیان اینکه رای تک‌تک شهروندان در ساختن آینده کشور موثر است، افزود: «اگرچه مردم استان از اولین دقایق رای‌گیری پای صندوق‌ها حاضر شدند اما باز هم از هم‌استانی و ملت شریف ایران خواستارم برای مشارکت در این صحنه انقلابی از هیچ تلاشی دریغ نکنند».

وی اظهار کرد‌: «هر برگ رای مانند سلاحی برای دفاع از انقلاب است بنابراین از مردم خواستاریم همچنان در خط مقدم دفاع از داشته‌های نظام بایستند».