سرویس دانش و فناوری

چگونه اپلکیشین یوتیوب را شخصی‌سازی کنیم؟

ترفند یوتیوب

پرش به جلو

بعضی مواقع فایل‌های ویدیویی بسیار طولانی هستند و برای رسیدن به زمان و لحظه مورد نظر شما زمان زیادی لازم است؛ در این موارد می‌توانید از طریق ویژگی پرش یوتیوب ویدیو را ده ثانیه به ده ثانیه جلو ببرید. برای استفاده از این ویژگی کافی است تا تنها به روی صفحه نمایش دو بار ضربه بزنید، بدیهی است برای جلو رفتن باید به سمت راست و برای برگشت به عقب به سمت چپ تپ کنید.

میزان پرش را تنظیم کنید

اگر بازه زمانی ۱۰ ثانیه برای پرش در طول فیلم مناسب نیست؛ می‌توانید از طریق تنظیمات یوتیوب این بازه زمانی را تغییر دهید. روی علامت سه نقطه مخصوص منو که در سمت راست صفحه قرار دارد تپ کنید، سپس تنظیمات را انتخاب کنید. وارد بخش General شوید، در این بخش باید گزینه “Double-Tap to seek” را پیدا کنید. وارد این گزینه شوید، می‌توانید در اینجا دوره زمانی پرش را از حالت پیش‌فرض ۱۰ ثانیه‌ای به بازه‌های ۵، ۱۵، ۲۰، ۳۰ یا ۶۰ ثانیه تغییر دهید.

پخش اتوماتیک ویدیو بعدی را غیرفعال کنید

پخش اتومات ویدیو بعدی، یکی از ویژگی‌هایی است که یوتیوب بصورت پیش‌فرض برای اپلیکیشن خود در نظر گرفته است؛ اما می‌توان این ویژگی را غیرفعال کرد. عموماً ویدیوهایی که در یک ژانر هستند بصورت اتومات بعد از هم پخش می‌شوند و این کار را برای جستجو در اپلیکیشن سخت می‌کند. 

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید