یکی از دلایل محبوب بودن اندروید و اینکه این محصول گوگل توانسته گوی رقابت را در بین سیستم‌عامل‌ها ببرد، بیشترین امکان شخصی‌سازی و سفارشی ساختن این سیستم‌عامل است. با استفاده از لانچرها دستگاه اندرویدی شما دقیقاً همانی می‌شود که دلخواهتان است؛ به کمک لانچرها می‌توانید تلفن همراه خود را از نظر رابط کاربری شبیه به تلفن‌های مبتنی بر ویندوز فون، iOS و یا حتی دستگاه‌های قدرتمند و پرچمدار اندرویدی کنید. در این مقاله ۱۰ لانچر برتر به شما معرفی می‌کنیم، امیدواریم مورد پسند شما واقع شود.

Apex Luncher

لانچر Apex شباهت‌های زیادی به لانچر گوگل (مورد استفاده در Nexus و Pixel) دارد؛ بخشی از این لانچر که با گوگل متفاوت است، شامل افکت‌هایی در زمانیکه می‌خواهید صفحات را تغییر دهید، می‌شود. می‌توانید به کمک این لانچر اپلیکیشن‌ها را پنهان کنید و آنها را براساس میزان استفاده و یا زمان نصب شدن مرتب کنید. می‌توانید آیکون‌ها و منوهای سفارشی این لانچر را نصب کنید و محیط تلفن را براساس علاقه خود تزیین کنید. گفتنی است این لانچر یک نسخه پولی نیز دارد، اما قبل از نصب آن می‌توانید نسخه رایگان را تست کنید؛ مطمئناً تجربه کار با این لانچر برایتان دلچسب خواهد بود.

لینک دانلود مستقیم Apex Luncher از فروشگاه گوگل

Apus Luncher

لانچر Apus بسیار شبیه به نسخه‌های قدیمی‌تر iOS است؛ این لانچر اپلیکیشن‌ها را بصورت اتوماتیک و بر اساس میزان استفاده کتگوری مرتب می‌کند. اگر علامت فلش در قاب مخصوص آب و هوا را به پایین بکشید، وضعیت آب و هوا به روز رسانی می‌شود. این لانچر یک بهبود دهنده عملکرد پیش‌فرض (خالی کردن حافظه کش و...) و یک آنتی ویروس خیلی ابتدایی در خود دارد.

لینک دانلود مستقیم Apus Luncher از فروشگاه گوگل

Atom Luncher

یکی از لانچرهایی که بیشترین امکان سفارشی سازی را به شما می‌دهد؛ همانطور که از اسمش انتظار می‌رود، Atom خیلی به جزئیات اهمیت می‌دهد؛ این لانچر به شما امکان تغییر و سفارشی ساختن آیکونها، تم‌ها و... را می‌دهد. لانچر Atom به شما این امکان را می‌دهد که با ایجاد ژست‌های مختلفی از جمله کشیدن و دو بار ضربه زدن دسترسی‌های بیشتری برای خود ایجاد کنید. این لانچر میزبان ویجت‌های متعددی است که بعد از دانلود آنها می‌توانید پیکربندی بیشتری نسبت به قبل داشته باشید.

لینک دانلود مستقیم Atom Luncher از فروشگاه گوگل

Evie Luncher

این لانچر به دور از هیاهو و شلوغ کاری یکی از بهترین لانچرها است؛ سادگی در ظاهر این اپلیکیشن به وضوح دیده می‌شود و در کنار ویژگی‌های بسیار زیاد و امکانات شخصی سازی یکی از پرقدرت‌ترین اپلیکیشن‌ها را به شما عرضه می‌کند. این اپلیکیشن به نسبت رقبا حجم کمتری دارد و این امر سبب می‌شود تا در هنگام اجرا فضای کمی از رم را اشغال کند. لازم به ذکر است، قدرت بالای جستجو در Evie نقطه قوت این اپلیکیشن است. می‌توانید لیبل آيکون‌ها را حذف کنید و با دو بار ضربه به صفحه آن را قفل کنید.

لینک دانلود مستقیم Evie Luncher از فروشگاه گوگل

Google Now Luncher

لانچر گوگل از زمان عرضه نسخه Jellybean اندروید در سال ۲۰۱۲ در بازار حضور دارد؛ این لانچر روی تلفن‌های نکسوز و پیکسل گوگل نیز قرار دارد. آيکون‌های این لانچر بزرگ در نظر گرفته شده‌اند و دسترسی فوری به Google Now فراهم است. می‌توانید فیدهای رایجی همچون: وضعیت آب و هوا، ترافیک و اطلاعات عمومی درباره‌ی هر چیزی را در این لانچر دنبال کنید. این لانچر اکثر قابلیت‌های موجود در تمامی لانچرها را دارد؛ گفتنی است از ماه‌های آخر امسال دیگر این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل در دسترس نخواهد بود.

لینک دانلود مستقیم Google Now Luncher فروشگاه دانلود