تلفن‌های آیفون رنج وسیعی از اپلیکیشن‌ها را دارا هستند، اما خوب زیاد بودن اپلیکیشن‌ها نیز سبب سخت شدن انتخاب و پیدا کردن اپلیکیشن‌های ارزشمند و واقعاً مفید می‌شود. به‌همین دلیل سعی داریم در این مقاله لیستی از بهترین‌ها در زمینه‌های مختلف را برای شما تهیه کنیم.

Dropbox

دراپ‌باکس یک سرویس فضای ابری شناخته شده برای همه کاربران کامپیوتر و تلفن همراه است؛ دراپ‌باکس خیلی بیشتر از یک فضای ذخیره‌سازی معمولی است و می‌توان با آن فایل‌های خود را ویرایش کنید و به اشتراک بگذارید.

Workflow

با Workflow برای سیستم‌عامل iOS، می‌توانید اپلیکیشن‌های کوچک (ساده) بسازید. در واقع این اپلیکیشن یک سازنده برنامه برای آيفون شما است. این اپلیکشین امکان برقرار شدن ارتباط برنامه‌ها و سرویس‌های دیگر را فراهم می‌کند. می‌توانید با این اپلیکیشن ارسال پیامک را زمانبندی کنید، فایل‌های PDF را از صفحات وب پیدا کنید و فروشگاه‌های نزدیک موقعیت خود را پیدا کنید.

Chrome

مرورگری با تمام ویژگی‌های لازم برای بهترین حالت وب‌گردی؛ کروم را اگر بهترین مرورگر انواع سییستم‌عامل‌ها ندانیم به جرأت می‌توانیم آن را یکی دو مرورگر برتر در هر سیستم‌عاملی لقب دهیم. دسترسی سریع به صفحات وب مورد علاقه، حالت خصوصی جستجو Incognite و سرعت خوب جستجو در اینترنت از ویژگی‌های برجسته این مرورگر ساخته گوگل است.

Google Hangouts Or Skype

بدون شک اسکایپ یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها برای برقرای تماس تصویری است؛‌ اما Hangouts می‌تواند برای چت کردن گزینه بهتری بشاد بخصوص برای کسانی که با سرویس‌های مختلف گوگل کار کرده‌اند؛ همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن برای برقراری تماس‌های ویدیویی نیز استفاده کنید.

گفتنی است لقب پادشاه VOIP همچنان برای Skype باقی مانده و بیشترین کاربر برای این اپلیکیشن به ثبت رسیده است. در مجموع هر دو اپلیکیشن برای تماس‌های ویدیویی بسیار خوب هستند و می‌تواندد به‌تنهایی نیاز شما را در این موضوع برطرف سازند.

Facebook

اپلیکیشن رسمی فیس‌بوک یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که می‌تواند تجربه خوبی به شما منتقل کند. می‌توان گفت زمانیکه با اپلیکیشن Facebook کار می‌کنید، تقریباً نیازی به سر زدن به سایت این شبکه اجتماعی نخواهید داشت، البته گفتنی است خیلی از کاربران ورود به سایت با تلفن همراه را به ورود با اپلیکیشن ترجیح می‌دهند.

Tweetbot

اپلیکیشن کلاینت توییتر در تلفن‌های آیفون که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است،‌ آنهم با آپشن‌های بسیار زیاد؛ رابط کاربری قدرتمند این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا اکانت توییتر خود را به‌خوبی کنترل و مدیریت کنید. ویژگی برجسته این اپلیکیشن امکان ایجاد ژست‌های مختلف برای دسترسی سریع و ایجاد میانبرهای مختلف است.

IM+

یک پک کامل از پیام‌رسان‌های محبوب دنیا: IM+ شامل اپلیکیشن‌هایی همانند اسکایپ، گوگل تاک و... است. تنها با این اپلیکیشن‌ می‌توانید تمام سرویس‌های پیام‌رسانی که از آنها استفاده می‌کنید را یک‌جا در اختیار داشته باشید و مدیریت آنها را به راحتی در دست بگیرید. از ویژگی‌های شاخص IM+ می‌توان به امکان ارسال پیام‌های متنی، عکس‌ها و پیام صوتی برای دوستان اشاره کرد.

Find My iPhone

پیدا کردن آیفون توسط ایت اپلیکیشن زمان طولانی نیاز دارد، اما این موضوع ارزش این اپلیکیشن را کم نمی‌کند. شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید آیفون ربوده یا گم شده خود را پیدا کنید. اگر جزو افرادی هستید که تلفن همراهتان را زیاد فراموش می‌کنید، به این اپلیکیشن نیاز خواهید داشت.