یکی از تبلت‌های برتر و محبوب تبلت iPad Pro 10.5 اپل است. تبلتی گران‌قیمت و زیبا با بدنه‌ی فلزی که مثل هر تبلت دیگری در خطر شکستن و خراب شدن نمایشگر و آسیب دیدن دوربین‌ها و یا جک هدفون است. در ادامه به تماشای آموزش باز کردن آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل و روش تعویض نمایشگر و دوربین‌ها و جک هدفون می‌نشینیم. با ما باشید.

تبلت آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی یکی از بهترین تبلت‌های بازار است که در آن از قطعات مرغوبی استفاده شده ولیکن تعمیر کردن آن چندان ساده نیست. باز کردن آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل باید با دقت بسیار انجام شود تا هیچ کانکتور و فلتی (رابط‌های نواری متشکل از چندین رشته سیم) آسیب نبیند و هزینه‌ی تعمیر بیشتر نشود.

نمایشگر و لایه‌ی تاچ به کار رفته از جمله قطعات بسیار گران‌قیمت این تبلت محسوب می‌شوند و به همین علت است که اپل هزینه‌ی تعویض نمایشگر را ۴۵۰ دلار اعلام کرده است. البته اگر تبلت شما مشمول گارانتی نباشد.

بخش گران‌قیمت دیگر دوربین است که البته به اندازه‌ی تاچ‌‌اسکرین خرج برنمی‌دارد. قطعات دیگر به مراتب ارزان‌تر هستند و حتی ممکن است با تمیز کاری و از بین بردن چربی جمع شده در پورتی مثل جک هدفون، تبلت صحیح و سالم شود!

در ادامه به ویدیوی باز کردن آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی اپل به منظور تعویض نمایشگر و نحوه‌ی تعویض نمایشگر می‌پردازیم. ویدیوهای بعدی نیز روش تعویض دوربین جلو و پشت و همین‌طور جک هدفون این تبلت را شرح می‌دهند.

تماشا کنید: