سرویس دانش و فناوری

معرفی ویژگی‌ها و امکانات فایرفاکس در اندروید

معرفی ویژگی‌های مرورگر فایرفاکس برای اندروید

موزیلا فایرفاکس مرورگر سریعی و هوشمندی است. می‌توان از موتورهای جست‌وجوی مختلف و شرت‌کات‌هایی که برای ویکی‌پدیا و آمازون و توییتر در نظر گرفته شده بهره‌مند شد.

حفظ حریم شخصی یکی از اولویت‌های فایرفاکس است، به همین علت انواع کدهای رهگیری کاربر را مسدود می‌کند و همین‌طور تاریخچه‌ی وب‌گردی را بهتر از اغلب مرورگرها حفظ می‌کند. می‌توان با تب شخصی یا Private Tab وب‌گردی کرد و پس از بسته شدن آن همه‌ی ردپاها به صورت خودکار از بین می‌رود. فایرفاکس تب‌ها را با شماره‌ها مشخص می‌کند و پیدا کردن تب در میان تب‌های متعدد دشوار نیست.

از ویژگی‌های بسیار مفید فایرفاکس می‌توان به پشتیبانی از افزونه‌ها یا Add-on اشاره کرد. از افزونه‌های مفید می‌توان به ادبلاکرها اشاره کرد که مانع پاپ‌آپ‌ها و بنرهای تبلیغاتی و احیاناً آلوده به ویروس می‌شوند.

 

فایرفاکس مثل گوگل کروم قابلیت همگام‌سازی دارد، با ورود به حساب کاربری در مرورگر دستاپی فایرفاکس، آنچه بوک‌مارک می‌کنید و صفحاتی که باز می‌کنید و رمز عبورهایی که ذخیره می‌کنید و خلاصه آنچه در وب‌گردی انجام می‌دهید در دیگر وسایل نیز همگام می‌شود و در دسترس خواهد بود. با مرورگر فایرفاکس استریم ویدیوها و تصاویر به تلویزیون‌های هوشمندی که امکانات لازم را داشته باشند نیز ممکن است.

برای دانلود و نصب مرورگر موزیلا فایرفاکس به گوگل پلی مراجعه فرمایید.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید