ال‌جی گوشی LG G6+ را با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و تکنولوژی شارژ بی‌سیم سازگار با استاندارد Qi و هدفون B&O در بازار کره‌ی جنوبی عرضه کرد. در ادامه به مشخصات این گوشی رده‌اول اشاره می‌کنیم. با ما باشید.

ال‌جی جی ۶ با معرفی LG G6+ یک بار دیگر موردتوجه قرار می‌گیرد. تغییر خاصی در سخت‌افزار گوشی ایجاد نشده، رم و پردازنده و نمایشگر مثل قبل است و تنها حافظه‌ی ذخیره‌سازی است که دو برابر شده و همین‌طور شارژ بی‌سیم به گوشی اضافه شده است. ال‌جی گوشی جی ۶ پلاس را در رنگ‌های جدیدی مثل آبی و طلایی مایل به قهوه‌ای و نیز مشکی براق عرضه می‌کند. در نسخه‌ی مشکی از پوششی استفاده شده که با تغییر زاویه، نور را با رنگ‌های متفاوتی بازتاب می‌کند و به نظر می‌رسد که رنگ بدنه تغییر کرده است.

هدفون مرغوبی که ساخت B&O است هم به همراه گوشی عرضه می‌شود.

قیمت ال‌جی جی ۶ پلاس اعلام نشده و البته ممکن است در تمام کشورها عرضه نشود. در کنار تغییرات کوچک سخت‌افزاری، بروزرسانی نرم‌افزاری نیز منتشر شده که لاگین از طریق تشخیص چهره‌ی کاربر را ممکن می‌کند. قابلیت نرم‌افزاری دیگر حالت کم‌مصرف جدیدی است که مصرف باتری را با توجه به موقعیت مکانی بهینه می‌کند. ال‌جی ضبط کردن مکالمات مخاطبین خاص را نیز در فرم‌ویر جدید پیش‌بینی کرده است.