یکی از اپ‌های مفید در عرصه‌ی ایجاد ژست‌های حرکتی سفارشی، اپلیکیشن All In One Gestures است. در این اپ می‌توان ژست حرکتی خاصی برای عکاسی از صفحه تعریف کرد و با یک حرکت ساده‌ی انگشت روی صفحه، این کار را انجام داد. با دو بار تپ روی دکمه‌ی خانه صفحه را خاموش کرد و اموری از این دست را به صورت دلخواه با ژست‌ها حرکتی و تپ‌ها بدون وقفه انجام داد.

برای ایجاد ژست‌های حرکتی کافی است اپلیکیشن All In One Gestures را اجرا کنید و به دسته‌های مختلف شرت‌کات‌ها مراجعه کنید. به عنوان مثال دسته‌ی Hard Keys شرت‌کات‌هایی است که با زدن کلیدهای سخت‌افزاری مثل ولوم و پاور و دکمه‌ی خانه فعال می‌شوند. دسته‌ی Swpie به حرکات جاروبی انگشت یا انگشتان روی صفحه اختصاص دارد.

برای هر حرکت جاروبی که در لیست ذکر شده می‌توان یه عمل یا Action و همین‌طور اجرای یک اپ یا شرت‌کات در نظر گرفت. به عنوان مثال می‌توان برای حرکت انگشت از لبه‌ی پایینی صفحه به سمت بالا، اکشن Screenshot را انتخاب کرد:

برخی ژست‌های حرکتی به نوار وضعیت یا Status Bar اختصاص دارد. می‌توان از دابل تپ یا تپ کردن و مکث روی دکمه‌ها نیز استفاده کرد. مثلاً با دابل تپ (دو بار تپ) روی دکمه‌ی خانه، نمایشگر گوشی خاموش شود و یا با دابل تپ روی دکمه‌ی برگشت، اپ به کلی بسته شود.

اپلیکیشن جالب All In One Gestures را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.