کسانی که معمولاً با افراد زیادی در ارتباط هستند، گاهی از اپ اصلی مخاطبین آیفون خسته می‌شوند چرا که مراحل اضافه کردن مخاطب کمی طولانی است. در ادامه به معرفی اپی برای اضافه کردن سریع مخاطب به اسم Quikly می‌پردازیم. با ۷۲۴ اپ امروز همراه شوید.

اپلیکیشن اصلی مخاطبین در آیفون‌ها که Contacts نام دارد، مراحل اضافه کردن مخاطب را طولانی می‌کند. معمولاً باید ۸ بار تپ کرد تا مراحل تکمیل شود! شاید شخص مقابل شماره تلفن خود را سریعاً ذکر کرده و شما هنوز درگیر وارد کردن نام مخاطب و انتخاب نوع مخاطب هستید. با اپلیکیشن Quikly اضافه کردن مخاطبین ساده و سریع است و به خصوص برای کسانی که ارتباطات اجتماعی زیادی دارند و مرتباً‌ مخاطب به لیست مخاطبین خود اضافه می‌کنند بسیار مفید است.

وارد کردن نام، نام خانوادگی، شماره‌ی تماس، نوع شماره (خانه، محل کار و ...) و مجموعاً ۸ بار تپ برای اضافه کردن مخاطب در Cantacts اپل ضروری است.

در Quikly فقط ۴ بار تپ ضروری است. نام و نام خانوادگی و شماره‌ی تماس و سپس تپ روی دکمه‌ی ذخیره، این ۴ مرحله برای اضافه کردن مخاطب کافی است. نوع شماره به صورت خودکار Mobile در نظر گرفته می‌شود و مخاطب در اپ Contacts نیز ذخیره می‌شود.

پس از وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره‌ی تماس و ذخیره کردن این موارد، می‌توان پیامکی به وی ارسال کرد و یا تماس صوتی برقرار کرد. این کار برای بررسی صحت شماره‌ی تلفن ضروری است. Quikly پس از اضافه کردن و ذخیره کردن مخاطب یک کادر پاپ‌آپ روی صفحه نمایش می‌دهد که به کمک آن می‌توان به مخاطب جدید پیامک فرستاد یا با وی تماس گرفت.

 به ویدیوی کار با این اپ توجه کنید:

ویرایش کردن اطلاعات مخاطبینی که اخیراً اضافه کرده‌اید در مجالی دیگر ممکن است و می‌توانید نوع شماره تماس و ... را تغییر دهید.

برای دانلود این اپلیکیشن ۱ دلاری به اپ استور مراجعه فرمایید.