چگونه عکس‌های خود در اینستاگرام را پنهان کنیم و به کلی حذف نکنیم؟ در بروزرسانی جدید اینستاگرام قابلیتی به اسم Archive‌ اضافه شده که به کمک آن پنهان کردن تصاویر زشت و ناخواسته یا شخصی بدون حذف کردنشان ممکن می‌شود.

از Archive اینستاگرام برای خصوص کردن تصاویر ناخواسته استفاده کنید

برای استفاده از قابلیت جدید اینستاگرام طبعاً باید در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را بروز کنید. این ویژگی در نسخه‌های قبلی وجود نداشته است.

برای استفاده از Archive ابتدا روی تصویر موردنظر خود تپ کنید تا پست مربوطه نمایان شود. حال روی منوی سه‌نقطه که در بالا و سمت راست دیده می‌شود تپ کنید. گزینه‌هایی مثل Edit و Delete‌ برای ویرایش و حذف این پست در اختیار شماست اما گزینه‌ی جدید آرشیو نیز موجود است. با تپ کردن روی آرشیو، عکس شما به یک گالری شخصی که در حقیقت آرشیو خصوصی شماست، فرستاده می‌شود و دیگران نمی‌توانند آن را ببینند.

چطور عکس‌های آرشیوشده‌ی تلگرام را مرور کنیم؟

برای بررسی تصاویری که آرشیو کرده‌اید و در صورت نیاز بازگردانی آنها به حالت عمومی، ابتدا روی آیکانی که شبیه ساعت است و در گوشه‌ی بالا و راست اپ دیده می‌شود تپ کنید.

صفحه‌ای که پست‌های آرشیو شده را شامل می‌شود، نمایان شده و اگر هیچ پستی را آرشیو نکرده باشید، با صفحه‌ی خالی و درصورت آرشیو کردن یک پست، با صفحه‌ای شامل یک پست روبرو می‌شوید.

برای بازگردانی یک پست ابتدا روی پست مربوطه تپ کنید و سپس منوی سه‌نقطه را تپ کرده و گزینه‌ی Show on Profile را انتخاب نمایید.