سرویس دانش و فناوری

لیست کامل بازی‌های یوبی‌سافت که در همایش E3 2017 معرفی شدند

UbiSoft E3 2017

Mario + Rabbids: Kingdom Battle

پس از چندین و چندین بار درز اطلاعات این بازی، یوبی سافت بالاخره به صورت رسمی از کراس اور Mario/Rabbids که با نام Mario + Rabbids: Kingdom Battle شناخته می‌شود رونمایی کرد. گیم‌پلی بازی همانطور که شایعات اشاره داشتند حالت نوبتی داشته و بیشتر از اینکه اکشن باشد به صورت تاکتیکی دنبال خواهد شد. عنوان Mario + Rabbids: Kingdom Battle قرار است در تاریخ ۲۹ آگوست (۷ شهریور)، به صورت انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر شود.

Assassin's Creed Origins

در جریان کنفرانس یوبی سافت تریلر جدیدی از عنوان Assassin’s Creed: Origins به نمایش در آمد که اطلاعات زیادی را در اختیار مخاطبین نمی‌گذارد. این تریلر که با نام "رازهای مصر باستان" منتشر شد، چشم‌اندازهای جدیدی از بازی را به تصویر می‌کشید. عنوان Assassin’s Creed: Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌ باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

The Crew 2

طی کنفرانس کمپانی یوبی سافت، The Crew 2 دنباله‌ی نسخه‌ی اول این عنوان بصورت رسمی با نمایش ویدئویی معرفی شد. در این نسخه می‌توانید هدایت موتور، ماشین، قایق و هواپیما را در دست بگیرید و بازی در هر شاخه نیز شامل محیط‌ها و فضا‌های‌ گوناگون می‌شود. طبق گفته‌ی یوبی سافت این بازی در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی برای ایکس‌ باکس‌ وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

South Park: The Fractured But Whole

در جریان کنفرانس یوبی سافت، تریلر جدیدی از عنوان South Park: The Fractured But Whole به نمایش گذاشته شد. این بازی در نمایشگاه سال گذشته نیز حضور پررنگی داشت و تاریخ عرضه آن اعلام شد. با این حال پس از گذشت مدتی بازی تاخیر خورد و حال قرار است در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شود.

Skull And Bones

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای کنفرانس یوبی سافت معرفی عنوان Skull and Bones بود. یک بازی زیبا با پس زمینه جنگ‌های دزدان دریایی. این عنوان قابلیت بازی  چند نفره را دارد و بازیکنان می‌توانند در گروه‌های ۵ نفره با هم مقابله کنند. در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی برای این بازی اعلام نشده و تنها می‌دانیم که عرضه‌ی آن برای پاییز سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

Beyond Good & Evil 2

امروز در طی کنفرانس یوبی سافت، Ubisoft Montpellier سرانجام از عنوان Beyond Good and Evil 2 پرده برداری کرد. با توجه به صحبت‌های کارگردان بازی، داستان نسخه‌ی دوم به قبل از تولد Jade شخصیت اصلی بازی اول بر می‌گردد.  Ubisoft Montpellier که بر روی Rayman کار کرده است مسئولیت ساخت این عنوان را بر عهده دارد. هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص نشده ولی بازیکنان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی Beyond Good & Evil برای تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی این اثر ثبت نام کنند.

Far Cry 5

اولین گیم‌پلی عنوان Far Cry 5 در جریان کنفرانس یوبی‌سافت به نمایش در آمد. گیم‌پلی این عنوان از جایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی همراه فرد دیگری به سمت کلیسا می‌روند و به جنگ با کسانی که به مردم ظلم می‌کنند، می‌پردازند. همچنین این ویدئو نگاهی به سلاح‌های مختلف می‌اندازد و نشان می‌دهد که سگ شما در بازی چه کمک‌هایی خواهد کرد. بازی Far Cry 5 در تاریخ ۸ اسفند ۹۶ (۲۷ فوریه ۲۰۱۸) برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و PC عرضه می‌شود.

Steep

در جریان کنفرانس شرکت یوبی‌ سافت در نمایشگاه E3 ، این شرکت از یک محتوای گسترش دهنده برای Steep با نام Road to the Olympics رونمایی کرد. همانطور که از نام این افزونه مشخص است، این بسته الحاقی با محوریت المپیکی خود قرار است ورزش‌ها و بخش‌های جدیدی را به بازی اضافه کند.

Starlink: Batte For Atlas

عنوان Starlink: Battle For Atlas اولین قدم بزرگ یوبی سافت برای ورود به دنیای اسباب بازی‌ها است. این بازی دارای طرح‌های اسباب‌بازی واقعی بوده و شما می‌توانید آن‌ها را به کنترلر PS4 ،Xbox One و یا Nintendo Switch خود متصل کنید. داستان بازی پیرامون گروهی از خلبانان است که وارد سامانه‌ی ستاره‌ای اطلس شده‌اند و باید با مهاجمان موجود در این سیستم مبارزه کنند.

Just Dance 2018

بازی Just Dance با فروش بیش از ۶۵ میلیون نسخه، از موفق‌ترین عناوین روز دنیای گیم محسوب می‌شود، پس جای تعجب نیست که یوبی سافت نسخه سال ۲۰۱۸ این عنوان را معرفی کند! بازی Just Dance 2018 در ماه اکتبر سال جاری میلادی برای پلتفرم های ایکس‌ باکس وان، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس ۳۶۰، پلی‌استیشن ۳، Wii U و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

Transference

کمپانی یوبی‌ سافت با همکاری استودیو SpectreVisionn که به دست بازیگر محبوب فیلم ارباب حلقه‌ها یعنی الایجا وود در لس‌ آنجلس تاسیس شده است، با انتشار تریلری، بازی واقعیت مجازی Transference: Enter the Home of a Mind را معرفی کرد. این بازی با استفاده از پلی‌استیشن وی‌آر اجرا خواهد شد و در بهار سال آینده منتشر می‌گردد.

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید