امسال  کمپانی بزرگ و نام‌آشنای الکترونیک آرتز با کنفرانس خبری خود که با نام EA Play شناخته می‌شود، شروع‌کننده‌ی نمایشگاه 2017 E3‌ بود. با پایگاه اطلاع رسانی تخصصی ۷۲۴ و جمع‌بندی کنفرانس EA همراه باشید.

خیلی زود و با شروع کنفرانس، نمایشی از Madden 18 ارئه شد. در این نسخه یک بخش جدید داستانی با نام Long Shot قرار گرفته است که تا حدودی یادآور ویژگی Journey در سری فیفاست (مشاهده تریلر Madden 18 - Longshot، بخش داستانی بازی فوتبال آمریکایی). پس از اتمام نمایش NFL و معرفی کامل بخش داستانی، اندرو ویلسون رئیس EA روی صحنه حاضر شد و اطلاعاتی در رابطه با عناوین استودیوی دایس را منتشر کرد.

سپس عنوان بتلفیلد ۱ مورد بحث قرار گرفت و مصاحبه‌های جذابی با تعدادی از بازیکنان این عنوان محبوب منتشر شد. اکنون زمان آن بود که محتوای جدیدی برای بازی معرفی شود. EA تایید کرد که ۶ نقشه به عنوان بخشی از محتوای جدید با نام In the Name of Tsar در ماه سپتامبر راهی سه پلتفرم اصلی خواهد شد.

نمایش بعدی با لوگوی پلی‌استیشن آغاز شد که مربوط به FIFA 18 بود و نشان از آن داشت که حال پس از سال‌ها تبلیغات و بازاریابی این عنوان با سونی خواهد بود. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، بخش Legends هم از انحصار اکس‌باکس در آمده است و در نسخه‌ی امسال با عنوانی جدید راهی پلی‌استیشن نیز خواهد شد. در ادامه‌ی نمایش توضیحات بیشتری در رابطه با قسمت Journey داده شد.

پس از نمایش FIFA 18،‌ دو تن از اعضای‌ استودیوی گوست گیمز روی استیج حاضر شدند تا نمایش جدیدی از Need of Speed Payback‌ را ارائه دهند. ویدئویی که (مشاهده تریلر بازی Need for Speed Payback) نشان می‌داد رویکرد این عنوان یک ریسینگ اکشن خواهد بود که شباهت‌های زیادی به سری فیلم Fast And Furious و بازی Burnout خواهد داشت. همچنین قابلیت دوست‌داشتنی تیونینگ هم به این بازی برگشته است و این موضوع خبری بسیار خوشحال کننده برای هواداران قدیمی این ریسینگ محبوب است.

کمی قبل از شروع مراسم معرفی دو عنوان جدید از سوی EA قطعی شده بود. نمایش بعدی متعلق به یکی از این عناوین بود. یک IP‌ جدید از سازندگان Brothers با نام A Way Out معرفی شد که تمرکز خاصی بر بخش Co-op و همکاری دونفره داشت (تریلر بازی A Way Out: فرار از زندان را به صورت مالتی‌پلیر در شبکه‌ی محلی تجربه کنید). اعلام شد که بازی اوایل سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود.

پس از پایان نمایش A Way Out، دوباره ویدئویی از بخش فنی Madden 18 به نمایش گذاشته شد و تایید شد که بازی برای پروژه‌ی اسکورپیو، کنسول جدید مایکروسافت بهینه‌سازی خواهد شد.

سپس نوبت آن رسید تا دومین سوپرایز کنفرانس به نمایش در آید. اثری با نام Anthem‌ با ویدئویی کوتاه به عنوان IP جدید استودیوی بایوور معرفی شد (تریلر بازی Anthem: محصولی از BioWare با حال و هوای سه‌گانه‌ی Mass Effect). با این‌که تیزر کوتاهی را شاهد بودیم،‌ ولی تایید شد که فردا شب بازی در کنفرانس خبری مایکروسافت نمایش گیم‌پلی خواهد شد.

پس از آن نمایشی از NBA Live 18‌ را شاهد بودیم که ترکیبی از مسابقات خیابانی و لیگ را شامل خواهد شد. برای این نسخه دمویی رایگان در نظر گرفته شده است که آگوست در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

پایان دهنده‌ی کنفراس هم مطابق پیش‌بینی‌ها، Star Wars Battlefront 2‌ بود که حالا علاوه بر بخش مالتی‌پلیر، بخش داستانی کاملا آفلاین را نیز شامل می‌شود (مشاهده تریلر بخش مالتی‌پلیر Star Wars Battlefront II). همچنین تایید شد که محتوای این نسخه ۳ برابر شماره‌ی اول خواهد بود.