کمپانی HP نسل جدید سیستم‌های گیمینگ خود با نام Omen‌ را در کامپیوتکس ۲۰۱۷ معرفی کرد. اچ‌پی کیس گیمینگ OMEN و OMEN X Compact Desktop را به عنوان پیشتاز سری جدید محصولات گیمینگ خویش با سخت‌افزاری قدرتمند و طراحی زیبا معرفی کرده است که در ادامه با هر دو محصول آشنا می‌شویم.

نمایشگاه E3 2017 نزدیک است و گیمرها توجه خاصی به کیس‌های گیمینگ و لپ‌تاپ‌های گیمینگ دارند. اچ‌پی در کنار لپ‌تاپ‌های جدید از کیس گیمینگ OMEN X Compact Desktop پرده برداشته است. کیسی مجهز به پردازنده‌های Core i7  کبی لیک اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی GTX 1080 به صورت اورکلاک‌شده. طبعاً با این کیس می‌توان بازی‌های واقعیت مجازی را نیز به شکلی کاملاً روان اجرا کرد.

اچ‌پی در کنار این کیس قدرتمند تجهیزات تبدیل آن به کوله‌پشتی برای بازی‌های واقعیت مجازی را نیز معرفی کرده است.

کیس گیمینگ دیگری که اچ‌پی رونمایی کرده OMEN است. در اومن می‌توان دو کارت گرافیک GTX 1080 یا RX 580‌ را به صورت SLI و کراس‌فایرایکس تعبیه کرد و سرعت بالاتری را تجربه کرد. اچ‌پی برای خنک‌کاری بهینه در تمام لبه‌ها ونت هوا تعبیه کرده است و همچنین درون کیس بسته به سفارش مشتری سیستم خنک‌کاری مایع تعبیه می‌شود.

دسترسی به محل درایو ۳.۵ اینچی هارددیسک یا SSD از بخش بالای کیس آزاد است و به راحتی می‌توان حافظه‌ی ذخیره‌سازی را ارتقا داد.