سرویس دانش و فناوری

زمان‌بندی‌ مهمترین همایش‌های نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۷

E3 2017

در ادامه شاهد جزئیات کامل برنامه‌های مخلتف در نمایشگاه  E3 خواهید بود.

رویداد EA Play، یکشنبه ۲۱ خرداد ماه ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران

حضور در این رویداد برای عموم آزاد است اما پیش از آن شاهد کنفرانس مطبوعاتی خواهیم بود که در آن در مورد بازی‌ها صحبت خواهد شد. شایعات حاکی از آن هستند که در این رویداد شاهد IP جدید استودیوی BioWare خواهیم بود.

رویداد مایکروسافت، دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۰۱:۳۰ به وقت تهران

مایکروسافت نمایش بزرگی را در این رویداد در نظر گرفته است که در آن از جدیدترین سخت‌افزار خود، یعنی پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد کرد. در کنار معرفی پروژه اسکورپیو، انتظار معرفی بازی‌های جدیدی برای این کنسول وجود دارد.

رویداد بتسدا، دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۰۶:۳۰ به وقت تهران

شرکت بتسدا چندی پیش برای هواداران خود دعوت‌نامه‌ای ارسال کرد که براساس آن احتمال می‌رود این شرکت حداقل دو بازی جدید را معرفی خواهد کرد. با انتشار دو بازی Prey و Dishonored، این شرکت زمان مناسب جهت کار بر روی بازی‌های جدید را به‌دست آورده است. براساس جدیدترین اطلاعات، دو ساعت پس از آغاز کنفرانس بتسدا، شاهد لایو استریمی از سوی آن‌ها خواهیم بود، پس با اتمام کنفرانس اصلی، همچنان گوش به زنگ باشید.

رویداد PC Gaming Show ، دوشنبه ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران

رویداد PC Gaming Show به نمایشگاه E3 با همکاری شرکت اینتل و مجله پی‌سی گیمر بازگشته است و همانطور که از نام آن پیدا است، اختصاص به رایانه‌های شخصی خواهد داشت. در این رویداد هرگز شاهد خبر مهمی نبوده‌ایم اما در برخی مواقع نیز شگفتی‌هایی نیز در این نمایشگاه در انتظار ما بوده است پس این رویداد ارزشمند را از دست ندهید. براساس اطلاعات تایید شده در این کنفرانس شاهد مشارکت اکس‌باکس، «باهمیا اینتراکتیو»، سگا و چند شرکت دیگر خواهیم بود.

رویداد یوبی‌سافت، سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران

همان‌طور که در اخبار پیشین اعلام شده است، شرکت یوبی‌سافت حداقل سه بازی جدید از مجموعه‌های Assassin’s Creed ،Far Cry و The Crew را در دست ساخت دارد و انتظار می‌رود که در کنفرانس خود جزئیاتی از آن‌ها را ارائه کند.

رویداد پلی‌استیشن/سونی، سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۵:۳۰ به وقت تهران

شرکت سونی پس از انتشار پلی‌استیشن ۴ پرو در اواخر سال ۲۰۱۶ تقریباً تا به امروز خبر خاصی را منتشر نکرده است. ما اطمینان داریم که سوالات بی‌شماری پیرامون بازی‌های God of War ،Days Gone ،Detroit: Become Human و Spider-Man همچنان باقی است و همچنین یکی از انتظارات بزرگ کاربران، درخواست اانتشار اطلاعات بیشتر در مورد بازی The Last of Us Part 2 است؟

رویداد نینتندو، سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران،

شرکت نینتندو در زمان صحبت با سرمایه‌گذاران اعلام کرد که در نمایشگاه E3 کنفرانس معمول سالیان گذشته خود را برگزار نخواهد کرد. به‌جای آن، آن‌ها رویداد نینتندو اسپات‌لایت را برگزار خواهند کرد. شرکت نینتندو تا به امروز تایید کرده است که بازی Super Mario Odyssey در این رویداد نمایش داده خواهد شد و همچنین شاهد معرفی چیزهای جدیدی برای کنسول‌های سوئیچ و 3DS  خواهیم بود.

حضور یوتیوب در نمایشگاه E3
یوتیوب از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۰۹:۳۰ صبح به وقت تهران بصورت زنده در دسترس خواهد بود که شامل کنفرانس‌های اکس‌باکس و بتسدا نیز خواهد بود. همچنین یوتیوب از تاریخ ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران تا ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۸:۳۰ به وقت تهران بصورت زنده در دسترس خواهد بود که شامل کنفرانس‌های یوبی‌سافت و پلی‌استیشن نیز خواهد بود.

نمایش زنده یوتیوب در تاریخ ۲۵ خرداد ماه ساعت ۰۱:۳۰ به وقت تهران

  • رویداد Coliseum نمایشگاه E3: پنل بازی Call of Duty WW2 با سازنده آن یعنی استودیوی «اسلج‌همر»
  • رویداد Coliseum نمایشگاه E3: پنل داستان‌ها در عبور از صفحه نمایش

تاریخ ۲۴ خرداد ماه ساعت ۰۲:۰۰ به وقت تهران: رویداد Splatoon 2 World Inkling Invitational

تاریخ ۲۵ خرداد ماه ساعت ۰۳:۰۰ به وقت تهران: رویداد ARMS Open Invitational

حضور توئیچ در نمایشگاه E3

  • سرویس توئیچ نیز همچون سال‌های گذشته کلیه رویدادهای نمایشگاه E3 را پوشش خواهد داد. در ادامه شاهد برنامه‌های توئیچ خواهید بود:
  • ۲۲ خرداد ماه ساعت ۰۰:۳۰ به وقت تهران: رویداد پیش‌نمایش اکس‌باکس
  • ۲۲ خرداد ماه ساعت ۰۲:۳۰ به وقت تهران: رویداد Briefing Reactions اکس‌باکس
  • ۲۲ خرداد ماه ساعت ۰۹:۳۰ به وقت تهران: رویداد پیش نمایش E3
  • ۲۲ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران: کنفرانس مطبوعاتی اینتل
  • ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۲:۰۰ به وقت تهران: کنفرانس Reactions یوبی‌سافت
  • ۲۳ خرداد ماه ساعت ۰۷:۰۰ به وقت تهران: نمایش reactions پلی‌استیشن
  • ۲۳ خرداد ماه ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران: حضور آرون گرینبرگ از اکس‌باکس
  • ۲۳ خرداد ماه از ساعت ۲۲:۰۰ تا تاریخ ۲۴ خرداد ماه و ساعت ۰۵:۳۰ به وقت تهران: نمایش زنده‌ای از الکترونیک آرتز، نینتندو، باندای نامکو، اسکوئر انیکس، یوبی‌سافت و …
  • ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه و ساعت ۰۵:۳۰ به وقت تهران: نمایش زنده‌ای از «دبل فاین پروداکشنز»، بتسدا، سونی، «اسپایر مدیا» و …
  • ۲۵ خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۰ تا تاریخ ۲۶ خرداد ماه و ساعت ۰۵:۳۰ به وقت تهران: نمایش زنده‌ای از دیپ سیلور، نینتندو، اکس‌باکس، آمازون گیمز و …

۷۲۴پرس در شبکه‌های اجتماعی

برای اطلاع از آخرین اخبار و مقالات سایت، ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید