کمپانی اسکوئر انیکس (ناشر) با استودیو People Can Fly (سازنده) برای ساخت یک بازی بزرگ وارد همکاری شده است.

شرکت اسکوئر انیکس از یک قرارداد همکاری تازه با استودیو لهستانی People Can Fly (که آن را با عنوان‌هایی همچون بازی Bulletstorm و بازی Gears of War: Judgment می‌شناسیم) جهت توسعه یک بازی AAA جدید برای کنسول‌های خانگی و رایانه‌های شخصی، خبر داده است.

شرکت اسکوئر انیکس همچنین اشاره داشته است که این بازی AAA جدید در میان عناوین E3 امسال این شرکت نخواهد بود. در ادامه می‌توانید سخنان آقای لی سینگلتون (Lee Singleton) رییس استدیوی لندن شرکت اسکوئر انیکس را در مورد این همکاری چنین می‌گوید:

ما خیلی هیجان زده‌ هستیم تا با اعضای با استعداد استدیوی People Can Fly  اعلام همکاری کنیم. استودیویی که تمام افراد آن از دانش بسیار زیادی در زمینه بازی سازی بهره می‌برند. ما مشغول ساخت عنوانی هستیم که همگی آن را دوست داریم و می‌خواهیم آن را بازی کنیم و این عنوان، عنوانی بی‌نظیر برای افزودن به لیست بازی‌های شرکت ما خواهد بود.

آقای Sebastian Wojciechowski، رییس استدیوی People Can Fly نیز چنین می‌گوید:

زمان بسیار هیجان‌انگیزی برای ما است. ما تیمی عالی و باتجربه داریم و فوق‌العاده است که می‌توانیم با Square Enix بعنوان یک ناشر کلاس جهانی که مثل ما به این پروژه علاقه داشته و نسبت به آن هیجان زده است، همکاری کنیم.

People Can Fly در حال حاضر در پی جذب یک برنامه‌نویس گیم‌پلی، برنامه‌نویس هوش مصنوعی و طراح جلوه‌های بصری برای کار بر روی این پروژه است.