اولترابوک ترکیبی ایسوس Zenbook Flip S باریک‌ترین اولترابوک ترکیبی است که تاکنون معرفی شده است. این لپ‌تاپ و در عین حال تبلت بدنه‌ای با ضخامت ۱۰.۹ میلی‌متر دارد و وزن آن فقط ۲ پوند یا حدود ۱.۱ کیلوگرم است. در ادامه با محصول جدید ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ بیشتر آشنا می‌شویم.

ایسوس هم به تولید محصولات باریک و سبک علاقه‌مند است، به خصوص اگر لپ‌تاپ کاربردی دوگانه داشته باشد. Zenbook Flip S ایسوس با ضخامت ۱۰.۹ میلی‌متر رکوردهای HP و Apple را شکسته است و اکنون باریک‌ترین اولترابوک محسوب می‌شود.

و به مشخصات سخت‌افزاری Zenbook Flip S بپردازیم: پردازنده‌ی اینتل Core i7-7500U و گرافیک مجتمع آن که HD 620 است، ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR3 با سرعت ۲۱۳۳ مگاهرتز، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی SSD با پورت SATA 3 و یا SSD سریع‌تری با واسط PCIe 3.0 چهار مسیره که ۱ ترابایت ظرفیت دارد، از جمله مشخصات سخت‌افزاری این اولترابوک است.

نمایشگر Zenbook Flip S قطر ۱۳.۳ اینچ دارد و از نوع لمسی است. رزولوشن آن فول اچ‌دی است اما می‌توان پنل 4K را نیز سفارش داد. در هر دو صورت گستره‌ی رنگ sRGB‌ به صورت ۱۰۰ درصدی پوشش داده می‌شود و نرخ نوسازی نیز ۶۰ هرتز است.

ایسوس دو پورت USB 3.1 Type C در بدنه‌ی این اولترابوک جای داده است. سیستم صوتی آن با همکاری Harman Kardon بهینه شده و صدای سراند باکیفیتی دارد. حسگر اثر انگشت نیز در ضلع کناری به چشم می‌خورد.

عمر باتری Zenbook Flip S ایسوس حدود ۱۱ ساعت است و با وجود تکنولوژی شارژ سریع می‌توان باتری را ظرف مدت ۵۰ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ کرد.

بدنه‌ی آلومینیومی این اولترابوک در رنگ‌های آبی و خاکستری تولید شده و قیمت آن از ۱۱۰۰ دلار شروع می‌شود.