ایسوس و ایسر قبلاً در CES 2017 اولین مانیتورهای گیمینگ 4K با پشتیبانی از HDR و G-Sync را معرفی کرده بودند و اکنون نوبت افزایش نرخ نوسازی تا ۲۰۰ هرتز است. مانیتور Predator X35 ایسر و ROG Swift PG35VQ ایسوس پنلی با روشنایی عالی، کیفیت بالا و بسیار سریع دارند.

مانیتور حرفه‌ای Acer Predator X35 و همین‌طور مانیتور ROG Swift PG35VQ با توجه به واژه‌های پردیتور و ROG جزو محصولات گیمینگ این دو کمپانی هستند. مشخصات این دو محصول بسیار شبیه است. در هر دو از پنلی HDR که محصول AU Optronics است و رزولوشن ۳۴۴۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد استفاده شده است. نسبت تصویر ۲۱ به ۹ است و قطر نمایشگر ۳۵ اینچ. به علاوه روشنایی حداکثری ۱۰۰۰ شمع بر مترمربع عنوان شده که عالی به نظر می‌رسد. پشت پنل از آرایه‌ی ۵۱۲ بخشی لامپ‌های LED استفاده شده تا بتوان روشنایی نقاط مختلف را به صورت مستقل کنترل کرد.

پنل استفاده شده از HDR10 و نیز گستره‌ی رنگ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و البته اشاره‌ای به درصد پوشش نشده است. زمان پاسخ‌گویی نیز اعلام نشده اما نرخ نوسازی ۲۰۰ هرتزی و همین‌طور پشتیبانی از جی-سینک انویدیا به این معنی است که اجرای بازی‌ها با کمترین وقفه و بریدگی فریم همراه است. پورت ویدیویی دیسپلی‌پورت ۱.۴ نیز برای انتقال تصویر رزولوشن بالا با فریم‌ریتی مثل ۲۰۰ هرتز در نظر گرفته شده است.

این دو مانیتور قرار است در فصل چهارم ۲۰۱۷ در بازار موجود شوند و در مورد قیمت اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.