زوتاک هم از داک کارت گرافیک اکسترنال خویش پرده برداشت. داک کارت گرافیک زوتاک از پاور ۴۰۰ واتی و پورت تاندربولت ۳ اینتل بهره می‌برد و به لپ‌تاپ‌های معمولی متصل می‌شود تا قدرت پردازش گرافیکی را متحول کند. در ادامه با داک کارت گرافیک خارجی به سبک Zotac آشنا می‌شویم.

داک کارت گرافیک اکسترنال تاکنون توسط چند کمپانی معروف تولید شده و حتی استانداردی نیز برای آن تدوین شده است. شاید در آینده لپ‌تاپ‌ها باریک و سبک باشند و در صورت نیاز به قدرت بالا در بخش گرافیک که می‌تواند در بازی‌ها، رندرینگ و ... استفاده شود، داک کارت گرافیک اکسترنال به آن متصل شود.

زوتاک از پاور ۴۰۰ واتی استفاده کرده که دارای دو کانکتور است. دو کانکتور ۶+۲ پین برای تأمین توان مصرفی انواع کارت گرافیک و حتی مدل قدرتمندی مثل GTX 1080 Ti Mini زوتاک مناسب است. در این داک می‌توان کارت گرافیک‌هایی با طول ۲۲ سانتی‌متر نصب کرد. این داک ۴ پورت USB 3.0 نیز دارد که یکی از آنها از شارژ سریع با جریان ۲ آمپر پشتیبانی می‌کند. برای خنک‌کاری یک فن ۱۴۰ میلی‌متری در بخش جلو تعبیه شده و در بخش عقب نیز فن ۱۲۰ میلی‌متری هوای گرم را بیرون می‌دهد. بدنه از جنس ABS با سطح آلومینیوم ماشین‌کاری شده است.