کمپانی چینی Gionee که با معرفی گوشی‌های ارزان و قدرتمند و گاهی دارای باتری غول‌آسا شهرت پیدا کرده از S10 پرده برداشت. گوشی رده‌اول S10 در کنار S10B میان‌رده و S10C ارزان‌قیمت سه محصول جالب این کمپانی هستند که در ادامه به مشخصاتشان اشاره می‌کنیم.

گوشی Gionee S10 نمایشر ۵.۵ اینچی فول‌اچ‌دی دارد و از تراشه‌ی Helio P25 بهره می‌برد. البته این تراشه‌ی ۸ هسته‌ای هسته‌های کوچک و ضعیفی دارد ولیکن جیونی سرعت هسته‌ها را ۲.۵ گیگاهرتز در نظر گرفته تا سرعت این گوشی بالا باشد. ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی که به کمک اسلات میکرواس‌‌دی که با سیم‌کارت دوم مشترک است می‌توان ۱۲۸ گیگابایت به آن افزود، دوربین دوگانه‌ی پشت گوشی که تلفیق دو دوربین ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی است و فلاش LED دوگانه با دو رنگ مختلف، از مشخصات کلیدی این گوشی است. در Gionee S10 دوربین جلو بسیار قدرتمند است. دوربین دوگانه‌ای با ترکیب دوربین‌های ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی نشان می‌دهد که این گوشی برای سلفی‌دوستان بازار چین انتخابی عالی است. حسگر اثر انگشت در کلید فیزیکی خانه تعبیه شده است.

باتری این گوشی ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی است و در زمان عرضه اندروید ۷.۰ با پوسته‌ی Amigo OS این کمپانی روی آن خودنمایی می‌کند.

جیونی S10‌در رنگ‌های مشکی و طلایی و نیز سبز و آبی با قیمتی معادل ۳۷۸ دلار عرضه می‌شود.

گوشی میان‌رده‌ی جیونی S10B نام دارد و مشخصات آن شبیه مدل پرچم‌دار است. Helio P10‌ با هسته‌های ۱.۸ گیگاهرتزی، ۴ گیگابایت رم، دوربین دوگانه‌ی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در سمت پشت و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در سمت جلو و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی وجه تفاوت این گوشی و مدل S10‌ است. قیمت این گوشی معادل ۳۲۰ دلار است، البته در بازار بومی چین.

ارزان‌ترین محصولی که امروز معرفی شده Gionee S10C است. تراشه‌ی مرکزی اسنپ‌دراگون ۴۲۷ کوالکام است و در کنار آن ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است. باتری این مدل ۳۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و نمایشگر آن ۵.۲ اینچی با رزولوشن 720p است. در این مدل دوربین اصلی و سلفی ۱۳ و ۱۶ مگاپیکسلی هستند و دوربین دوگانه‌ای درکار نیست. قیمت این مدل ۲۳۳ دلار است.