به اشتراک‌گذاشتن عکس در اینستاگرام همیشه از طریق اپلیکیشن موبایل آن صورت می‌گرفت اما اکنون راه دیگری نیز وجود دارد و می‌توان در کامپیوتر ویندوزی هم این کار را به راحتی انجام داد و پست جدید اضافه کرد! در حقیقت وب‌سایت موبایلی اینستاگرام دارای این ویژگی مفید و جدید شده و می‌توان بدون نصب کردن اپلیکیشن، عکس آپلود کرد. در ۷۲۴ ترفند امروز به روش استفاده از نسخه‌ی موبایلی وب‌سایت اینستاگرام می‌پردازیم. با ما باشید.

نسخه‌ی موبایلی وب‌سایت اینستاگرام قابلیت آپلود کردن تصاویر را در اختیار کاربران قرار داده است. شاید قابلیت‌ها و عملکرد نسخه‌ی موبایلی وب‌سایت اینستاگرام چیزی نباشد که همه‌ی کاربران می‌پسندند اما به هر حال یک قابلیت مهم به آن اضافه شده است. قبلاً کاربران می‌توانستند تصاویر را به اشتراک بگذارند، لایک کنند، جست‌وجو کنند و همین‌طور نوتیفیکیشن‌ها را بررسی کنند. حال آپلود کردن و به اشتراک‌گذاری تصاویر هم ممکن شده و به علاوه تب Explorer با طراحی ساده اضافه شده است.

بنابراین بهتر است سری به وب‌سایت Instagram.com بزنید و امکانات و طراحی آن را بررسی کنید. شاید دیگر نیازی به اپلیکیشن آن نباشد!

اما موضوع جالب برای کاربران دستاپی، شما هم می‌توانید بدون گوشی در اینستاگرام عکس آپلود کنید! اما چطور؟

در حالت عادی وب‌سایت اینستاگرام بدون دکمه‌ی آپلود بارگذاری می‌شود ولیکن در مرورگرهای مختلف ابزاری برای طراحان وب پیش‌بینی شده تا بتوانند وب‌سایت خود را برای وسایل همراه نیز بهینه کنند. در مرورگر گوگل کروم با کلید ترکیبی Ctrl + Shift + I می‌توانید ابزارهای توسعه‌دهندگان را نمایان کنید. سپس کلید ترکیبی Ctrl + Shift + M را فشار دهید تا حالت موبایلی وب‌سایت اینستاگرام نمایان شود.

اگر مرورگر شما قدیمی است و شرت‌کات‌ها به دلیلی کار نمی‌کند، به تصویر زیر توجه کنید:

در مرورگر موزیلا فایرفاکس که دومین مرورگر پرکاربرد ایرانی‌هاست هم ابتدا می‌بایست روی فضای خالی صفحه راست‌کلیک کرده و گزینه‌ی Inspect را انتخاب کنید و سپس در ستون کناری که باز شده به دنبال آیکان دو مربع تودرتو بگردید:

 یادتان باشد که گاهی نیاز به ریفرش کردن صفحه است. در نهایت دکمه‌ی آپلود عکس در پایین صفحه نمایان می‌شود: