بهترین اپ دوربین برای اندروید اپلیکیشنی است که امکانات و تنظیمات کامل و متنوعی در اختیار کاربر قرار بدهد و به علاوه برای ساده شدن عکاسی در شرایط مختلف، مودها یا پیش‌تنظیماتی داشته باشد. سرعت اجرا و سرعت عکاسی نیز مقوله‌ی مهمی است. در ادامه به معرفی اپ دوربین گوگل یا Google Camera برای محصولات اندرویدی می‌پردازیم که یکی از اپ‌های ساده و سریع است. با ۷۲۴ اپ امروز همراه شوید.

Google Camera

اپلیکیشنی که گوگل برای عکاسی طراحی کرده شاید در برخی کشورها در دسترس نباشد اما همیشه می‌توان یک اپلیکیشن اندرویدی را با دانلود کردن فایل apk آن روی گوشی و تبلت نصب کرد.

این اپلیکیشن ساده و سبک است و به همراه اندروید ۵ معرفی شده است. می‌توان سریع و ساده عکاسی کرد و تنظیمات پیچیده‌ای وجود ندارد. عکاسی پانوراما در این اپلیکیشن به این صورت است که عکس‌های مختلف با هم ترکیب می‌شوند و از پرتوگیری پیوسته خبری نیست. به این ترتیب عناصر متحرک هم می‌توانند در تصویر وجود داشته باشند. یکی از ویژگی‌های مهم دیگر، حالت Blur است. در مود عکاسی بلِر (Blur به معنی مات) عمق میدان شبیه‌سازی می‌شود و از نظر کیفی هیچ اپلیکیشن اندرویدی و iOS تا این اندازه موفق عمل نمی‌کند.

برای آزمایش این اپلیکیشن می‌توانید به گوگل پلی مراجعه کنید و یا آن را از دیگر وب‌سایت‌ها دریافت کنید.