بهترین بازی‌های آشپزی برای اندروید و iOS کدامند؟ آیا به دنبال بازی آشپزی سرگرم‌کننده‌ برای کودکان هستید و می‌خواهید به بهانه‌ی بازی هم که شده آنها را با دنیای رنگارنگ و خوشمزه‌ی آشپزی  و همین‌طور مشاغلی مثل رستوران‌داری و فست‌فود آشنا کنید؟ در ۷۲۴ اپ امروز به معرفی ۳ بازی آشپزی دیگر برای اندروید و iOS می‌پردازیم. با ما باشید.

Top Burger Chef Cooking Story

موضوع این بازی راه‌اندازی یک رستوران با مشتریان خوش‌اشتهاست که منتظر آماده شدن انواع همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌شده و استیک و همین‌طور دسرهای خوشمزه هستند. همبرگر و چیزبرگر و ساندویچ‌های مختلف برای مشتریان آماده کنید تا در نهایت به مدیری ثروتمند تبدیل شوید.

این بازی مخصوص اندروید است و می‌توانید آن را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

 Sweet Pizza Shop - Cooking Fun

این بازی هم با توجه به نامش در مورد فروشگاه پیتزاست و قرار است پیتزاهایی به سلیقه‌ی ایتالیایی‌ها آماده کنید. مواد پرکردنی مختلفی در اختیار شماست. می‌توانید پیتزا با پنیر اضافی، پپرونی، پیتزای قارچ و حتی پیتزایی با محتویات شیرین و چسبنده و ژله تهیه کنید.

این بازی نیز ویژه‌ی اندروید است. آن را به صورت رایگان از گوگل پلی دریافت کنید.

Toca Kitchen 2

بازی بعدی کمی عجیب و غریب است. به جای طبخ غذاهای آشنا و معمولی می‌توان غذاهای زشت و بدمزه نیز طبخ کرد! مثلاً جوشاندن سالاد، گرفتن آب گوجه فرنگی و اموری از این قبیل ممکن است. ۶ وسیله‌ی آشپزخانه در اختیار شماست و می‌توانید غذاهای عجیب که شاید خوشمزه و شاید وحشتناک باشند را برای مهمانان خود آماده کنید.

این بازی به صورت رایگان برای اندروید در گوگل پلی قرار داده شده و نسخه‌ی iOS آن به قیمت ۳ دلار در اپ استور موجود است.

در بخش بعدی به معرفی ۴ بازی دیگر می‌پردازیم.