همه روزه در 724پرس در بخش ۷۲۴ ترفند مقالات آموزشی جدیدی منتشر می‌شود. امروز نیز با آموزش حذف یک عکس در اینستاگرام با ما همراه باشید.

اینستاگرام امروزه به یکی از پرطرفدار‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است و کاربران زیادی از آن برای به اشتراک گذاشتن تصاویرشان استفاده می‌کنند، اما گاهی اوقات تصاویری در یک حساب اینستاگرام آپلود می‌شود که کاربر پس از مدتی مایل به حذف کردن آن از حساب خود است و یا به دلایل دیگری علاقه‌مند به نمایش آن تصویر در حساب اینستاگرام خود نیست (مثلاً عکس قدیمی و از نظر کیفی وضعیت مناسبی ندارد یا به اندازه‌ی کافی لایک نگرفته است!) به هر صورت در این مواقع نیاز به حذف تصویر از حساب اینستاگرام حس می‌شود. برای آموزش حذف تصاویر از حساب اینستاگرام در ادامه با ما همراه باشید.

حذف تصویر از حساب اینستاگرام

برای حذف یک تصویر از حساب اینستاگرام باید ابتدا تصویری که علاقه‌مند به حذف آن هستید را در اپ اینستاگرام باز کنید سپس روی علامت سه نقطه‌ی واقع در بالا سمت راست تپ کنید؛ همچنین یادتان باشد شما تنها قادر به حذف تصاویر حساب کاربری خود هستید.

سپس در منوی ظاهر شده روی کلمه‌ی Delete تپ کنید و در منوی جدید دوباره‌ روی کلمه‌ی Delete تپ کنید.

و به همین راحتی، کار تمام شد، تصویر مورد نظر دیگر در صفحه‌ی حساب کاربری شما به نمایش گذاشته نخواهد شد.

البته باید به خاطر داشته باشید که با این که تصویر مورد نظر دیگر در صفحه‌ی حساب کاربری شما به نمایش گذاشته نخواهد شد، اما امکان آن که فردی قبل از این که تصویر مورد نظر را از حساب کاربریتان حذف کنید از آن یک کپی گرفته باشد یا از آن اسکرین‌‌شات گرفته باشد و در واقع از بین بردن تصویری که در یک فضای اینترنتی انتشار یافت تقریباً غیر ممکن است پس مواظب باشید قبل از آپلود کردن تصاویرتان در شبکه‌های اجتماعی از بی‌نقص بودن آن (از نظر قانونی یا اخلاقی) اطمینان حاصل کنید تا در یک دردسر بزرگ نیفتید.