گوشی گلکسی اس ۸ سامسونگ محصولی گران‌قیمت است اما گیک خوش‌ذوقی پیدا شده که با حذف رنگ کاور پشتی، آن را شفاف و عجیب کرده است! حتی نام این نسخه‌ی خاص را Samsung Galaxy S8 Clear Edition گذاشته است.

گوشی چندصددلاری سامسونگ شاید محصولی نباشد که هر کسی حاضر به دستکاری آن است اما JerryRigEverything کانالی در یوتیوب است که همیشه با نابود کردن و آزمایشات گوشی‌ها و آموزش طریقه‌ی کالبدشکافی محصولات الکترونیکی علاقه‌مندان را مجذوب می‌کند و این بار هم سراغ Galaxy S8 سامسونگ رفته است. این گیک با مراجعه به فروشگاه‌ ماده‌ی رنگ‌بر را تهیه کرده و سپس کاور پشتی گوشی را جدا کرده و دست به کار شده تا رنگ آن را جدا کند.

جری به جز از بین بردن رنگ کاور پشت گوشی کار دیگری هم انجام داده تا گجت عجیبش جالب‌تر شود. او بخش‌هایی از سخت‌افزار داخلی گوشی را هم برداشته است و با خیال راحت از بابت از بین رفتن ضمانت گوشی، نسخه‌ی شفاف گلکسی اس ۸ را معرفی می‌کند.

ویدیوی زیر کار جالب جری را نشان می‌دهد. توجه کنید که کالبدشکافی و جدا کردن قطعات گوشی شاید ساده به نظر برسد اما احتمال بروز آسیب‌های جدی و عجیب کم نیست. لذا همه چیز را آن طور که راحت به نظر می‌رسد، تکرار نکنید!

دقت کنید که برداشتن کاور شیشه‌ای پشت گوشی که شکننده است، با پیک فلزی و اجسامی مثل کارد، نتیجه‌ای جز شکستن به دنبال ندارد. جری از فلز استفاده کرده اما وی ریسک خرابی کاور را پذیرفته است. برای چسباندن مجدد کاور پشت گوشی از چسب شفاف و یا چسب دوطرفه‌ی شفاف استفاده می‌شود.

قطعات اضافی که جری حذف کرده موجب از کار افتادن شارژ بی‌سیم و کاهش امنیت برخی قطعات داخلی گوشی می‌شود.