رسیدن به سرعت ۱۰۰ کلیومتر بر ساعت در مدت زمان کمی بیش از ۲ ثانیه شاهکار است. خودروهای موجود در این لیست از هر نوع شکل و سایزی هستند؛ از یک خودروی بنزینی گرفته تا خودروهای برقی، خودروهای خشن اسپرت تا خودروهای مسابقه‌ای جمع‌و‌جور، همگی نشان دهنده این است که برای رسیدن به این سرعت نیازی نیست تنها یک نوع خودرو تولید شود.

5. Koenigsegg Regera زیبای سریع، زمان لازم تنها ۲.۷ ثانیه

شاید تنها یکسری مسائل مربوط به موتورهای الکرتیکی اجازه ندادند تا کونیخ زگ رتبه اول یا دوم این لیست نشود؛ موتور ۵لیتری هشت سیلندری توردو شارژهای دو قلو، بهمراه سه موتور الکتریکی قدرتی فوق‌العاده برای این خودرو به ارمغان ‌آورنده‌اند.

4. Rimac Concept One یک دهم ثانیه کندتر از کونیخ زگ

اگر این اسم برایتان آشنا باشد، قطعاً می‌دانید این شرکت کروات خودروی برقی تولید می‌کند؛ این سوپر اسپرت الکتریکی علاوه‌بر ظاهری جذاب قدرتی فوق‌العاده نیز دارد، شاید اگر نوع توان مصرفی این خودرو همانن بوگاتی بودالان در صدر این فهرست قرار داشت.

3. Ariel Atom 3.5R فقط ۲.۵ ثانیه تا سرعت مورد نظر

ظاهرش همانند خودروهای دیگر دیوانه کننده نیست؛ اما به‌گونه‌ای طراحی شده تا در رقابت با همه این خودروهای گران‌قیمت رتبه سوم را اتخاذ کند؛ این خودرو توان ۳۵۰ اسب بخاری را با وزنی معادل ۵۵۰ کلیوگرم ایجاد می‌کند.

2.  Bugatti Chiron در کمتر از ۲.۵ ثانیه

بوگاتی به‌نوعی صاحب مقام‌ترین خودروی این لیست است؛ خودرویی که اکثراً رتبه نخست را از آن خود می‌کرد؛ ظاهری لوکس، داخلی تمام چرم و طراحی منحصر به فرد همگی به همراه یک موتور وحشی ۱۶ سیلندری جهار سوپر شارژ که توانی معادل ۱۵۰۰ اسب بخار را ایجاد می‌کند قیمت این خودرو را به چیزی حدود ۲ میلیون یورو رسانده‌اند.

1. Ultima Evolution Coupe و Dodge Challeenger SRT Demon و Tesla Model S P100D  خودروهایی با رکورد ۲.۳ ثانیه 

همانطور که در رتبه دهم لیست شاهد چند خودرو بودیم مقام نخست نیز به ۳ خودرو می‌رسد؛ موتور ۶.۸لیتری هشت سیلندری برای Ultima توان ۱۰۲۰ اسب بخاری تولید می‌کند؛ در همین حال، دوج چلنجر با قدرت شیطانی موتور خود ۸۲۹ اسب بخار توان تولید می‌کند و تسلا با پک بزرگ باتری خود ۱۰۰ کیلووات ساعت توان را به ارمغان می‌آورد؛ تمامی این تمهدیدات برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کلیومتر بر ساعت در کمتر از ۲.۳ ثانیه است.

dsc4331
imageuploadedfromios-640
ultima-evo-1020-0071