برخلاف فیس‌بوک و توییتر، اینستاگرام راهی برای به اشتراک‌گذاری پست‌های دیگران در اکانت خود ندارد. این موضوع می‌تواند آزاردهنده باشد آن هم برای سرویسی با میلیون‌ها کاربر که قصد دارند عکس‌های مشترکی که در آنها حضور دارند را در صفحات خود اشتراک بگذارند.

به هر دلیلی اینستاگرام به شما اجازه اشتراک‌گذاری پست‌های شخصی را تنها در پیام دایرکت می‌دهد. خوشبختانه این نیاز آشکار در اپلیکیشن را نادیده گرفته است، برنامه‌های جانبی این ویژگی را برای این سرویس اجتماعی محبوب اضافه کرده‌اند. خیلی ازاین اپلیکیشن‌ها نسخه‌های پرو نیز دارند که با پرداخت پول می‌توانید از شر تبلغیات راحت شوید درحالیکه می‌توانید عکس را بدون علامت مجدد به اشتراک بگذارید.

برای استفاده از ارسال مجدد، نیاز به URL پستی که قصد ارسالش را راید خواهید داشت. اینستاگرام را باز کنید و به سراغ پست مورد نظر بروید؛ علامت اشتراک که در بالای عکس سمت راست قرار دارد را بزنید و سپس URL پست را کپی کنید.

سپس اپلیکیشن ارسال مجدد (Repost App) را باز کنید. حتی اگر گزینه Paste را نزنید، پست مورد نظرتان در این اپلیکیشن لیست می‌شود

در بخش New قرار می‌گیرد. روی پست تپ کنید، با استفاده ار دکمه‌های پایین صفحه می‌توانید رنگ Watermark پست را تغییر دهید.

زمانی که همه موارد برای ارسال پست مهیا بود روی گزینه Repost کلیک کنید. در پنجره‌ای که باز می‌شود، در منوی اشتراک‌گذاری گزینه کپی در اینستاگرام را انتخب کنید. این کار پست را در ویرایشگر اینستا باز می‌کند.

فیلتر دلخواهتان را اضافه کنید یا تنها گزینه Next را بزنید. یکی دیگر از مواردی که می‌توانید به پست خود اضافه کنید کپشن است که این قابلیت برای ارسال مجدد نیز فعال خواهد بود.

در نهایت برای ارسال عکس، گزینه Share را بزنید تا عکس از طریق اکانت شما نیز مجدداً ارسال شود.