شارپ هم گوشی رده‌اول با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ می‌سازد. گوشی Aquos R این کمپانی با وجود تراشه‌ای قدرتمند و دوربین ۲۲.۶ مگاپیکسلی، محصولی برای رقابت با بهترین اندرویدی‌های سال جدید است. در ادامه با این گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.

شارپ بالاخره یک گوشی رده‌اول دیگر به اسم Sharp Aquos R معرفی کرد. اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در کنار ۴ گیگابایت رم خبر از عملکردی عالی می‌دهد. نمایشگر ۵.۳ اینچی این گوشی رزولوشن QHD دارد و از HDR10‌ نیز پشتیبانی می‌کند و در حقیقت پنل IGZO به کار رفته، کاملاً پیشرفته و حرفه‌ای است.

دوربین دوگانه‌ای در این گوشی دیده نمی‌شود اما دوربین‌های ۲۳.۲ و ۱۶ مگاپیکسلی، هر دو رزولوشن بسیار خوبی دارند. دیافراگم دوربین اصلی F/1.9 است و لنز زاویه باز آن زاویه‌ی ۹۰ درجه را پوشش می‌دهد. به علاوه لنز مجهز به لرزش‌گیر آپتیکال است.

باتری ۳۱۶۰ میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع ۳.۰ کوالکام از طریق پورت USB C در پایین گوشی و تکنولوژی هوش مصنوعی EMOP که اطلاعات خاصی در مورد آن موجود نیست، از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. متأسفانه قیمت و زمان عرضه شدن گوشی مشخص نیست و شاید در بازار خارج از ژاپن به کلی فروخته نشود.