شایعات جدید پیرامون مشخصات آیفون ۸ همچنان جالب و داغ است. احتمال معرفی آیفونی ویژه‌ی سالگرد ۱۰ سالگی آیفون‌ها با قیمت ۱۰۰۰ دلاری کم نیست، آیفونی با مشخصات شگفت‌انگیز که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

نمایشگر OLED و حاشیه‌های بسیار باریک و به قول معروف نمایشگر لب به لب یک ویژگی جذاب برای آیفون است که شاید آن را شبیه گلکسی اس ۸ اج سامسونگ جلو دهد. حتی شایع شده که اپل می‌خواهد دکمه‌ی خانه را حذف کند و به جای آن از روش نرم‌افزاری استفاده کند، درست مثل گلکسی اس ۸.

با توجه به گزارشات، اپل حالت‌های مختلف نمایشگر را آزمایش و بررسی می‌کند. ممکن است نمایشگر مسطح باشد و شیشه‌ی ضدخش گوریلا گلس با انحنای نسبتاً زیاد در اطراف، روی آن قرار بگیرد.

شایعه‌ی دیگر این است که بدنه‌ی آلومینیومی کنار می‌رود و به جای آلومینیوم از استیل (فولاد) استفاده می‌شود. قطعاً فولاد صاف و براق جذابیت بیشتری دارد و البته فرآیند تولید را مشکل‌تر می‌کند.

در مورد دوربین نیز به دوربین دوگانه اشاره شده و البته نه فقط دوربین اصلی. حتی دوربین سلفی هم ممکن است دو لنز و حسگر داشته باشد!

با توجه به تغییرات عجیبی که در شایعات می‌خوانیم، حتی قیمت ۱۰۰۰ دلاری هم برای آیفون ۸ کم به نظر می‌رسد و شاید با عدد سرسام‌آورتری روبرو شویم.