شیائومی به زودی گوشی قدرتمند Mi 6 را معرفی می‌کند. طراحی زیبا و سخت‌افزار بسیار عالی دو ویژگی اصلی این گوشی است و حتی در بنچ‌مارک گیک‌بنچ امتیاز پردازنده بالاتر از رکورد عالی گلکسی اس ۸ بوده است.

سامسونگ گلکسی اس ۸ را با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ روانه‌ی بازار می‌کند. شیائومی هم در Xiaomi Mi 6 از همین تراشه استفاده کرده ولیکن بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری و سبک بودن اندرویدی سفارشی‌شده، می‌توان سرعت محصولات مختلف را متفاوت جلوه دهد. به همین علت در بنچ‌مارک‌ها امتیازات متفاوت است، حتی با سخت‌افزار یکسان.

شیائومی در Mi 6 مقدار رم را ۶ گیگابایت در نظر گرفته که از پرچم‌دار جدید کره‌ای‌ها بیشتر است. اندروید ۷.۱.۱ نیز روی این گوشی نصب شده است. امتیازی که گلکسی اس ۸ پلاس در گیک‌بنچ ثبت‌ کرده در حالت یک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به ترتیب ۱۹۲۹ و ۶۰۸۴ است و محصول جدید شیائومی امتیاز ۲۰۰۶ و ۶۴۳۸ را به دست آورده و به این ترتیب عملکرد اندکی بهتر دارد.

توجه کنید که Mi 6 نمایشگر ۵.۱ اینچی فول اچ‌دی دارد و نسخه‌ی پلاس آن نمایشگر 2K و به این ترتیب می‌توان انتظار داشت که عملکرد Mi 6 به خصوص در بازی‌ها بهتر از Mi 6 Plus و Galaxy S8 باشد.