آیا تصاویر Galaxy Note 8 برگرفته از واقعیت هستند؟ تصاویر پیش‌بینی شده توسط بنجامین جسکین، به احتمال زیاد مربوط به گلکسی نوت ۸ خواهد بود؛ که خبر از یک فبلت بد قواره اما زیبا می‌دهد. زیرا این تلفن همراه، ریشه‌ای سالم دارد.

بنجامین معتقد است این کهشکانی، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با نمایش 4K دارد. به علاوه اینکه دوربین دوگانه در پشت تلفن‌ همراه و اسکنر اثر انگشت در جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند.

ویژگی‌های بسیار دیگری می‌توان برای این تلفن هوشمند متصور شد، پس باید تا نیمه دوم سال که سامسونگ قصد معرفی کامل این تلفن را دارد منتظر بمانیم. هنوز مطمئن نیستیم که این کمپانی چگونه می‌خواهد یک قلم S-Pen را در یک تلفن همراه بسیار باریک قرار دهد؛ اما چیزی را که به آن مطمئن هستیم هوش بسیار بالای طراحان سامسونگ است و مسلماً برای این موضوع هم راه حلی پیدا خواهند کرد.

مشکلی که در سر راه ارائه این تلفن همراه قرار دارد ابعاد Galaxy S8+ است. این پرچمدار دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است و با این وجود نوت ۸ باید از این تلفن گران‌تر باشد که مطمئناً سامسونگ قصد چنین کاری را نخواهد داشت و باید دید برنامه آنها برای مقابله با این چالش چه خواهد بود.