امسال جنسیس با یک خودروی شاسی‌بلند دیگر به اسم مدل مفهومی GV80 به نمایشگاه خودروی نیویورک آمده است. SUV جدید جنسیس به لحاظ طراحی بیرونی و نمای داخلی بسیار جذاب است و محصولی لاکچری به شمار می‌رود.

جنسیس اطلاعات فنی دقیق در مورد SUV جدیدش را منتشر نکرده اما با توجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد که این خودرو کمی بزرگ‌تر از Grand Cherokee جیپ و کمی نیز گران‌تر است. به نظر می‌رسد که این خودرو از پیل سوختی قدرت می‌گیرد، حداقل به عنوان یک طرح مفهومی (concept).

نمای ظاهری خودرو گرانیت یخی است و طراحی خودرو کمی متفاوت با محصولات قبلی جنسیس است، به عبارت دیگر طراحی محصولات آینده چیزی شبیه به GV80 خواهد بود. لوگوی جنسس بالای شبکه‌ی الماسی‌شکل جلوی خودرو قرار گرفته است و ۴ لامپ جلوی خودرو شبیه شکافی باریک طراحی شده‌اند.

جنسیس ستون‌های B و C‌ را هم با طراحی مشبک آراسته است و حتی در چرخ‌ها هم این طرح جالب را می‌بینیم:

با وجود نمایشگر OLED به قطر ۲۲ اینچ که به صورت کشیده بالای داشبورد قرار گرفته، می‌توان با اطمینان گفت که SUV جدید محصولی لاکچری و راحت است. بخشی برای درایور و بخشی دیگر برای مسافرین کاربرد دارد.

چرمی با طرح مشبک در صندلی‌های محیط داخلی به کار رفته که بسیار زیبا و همین‌طور بادوام و راحت است و در کنار نمای چوبی داشبورد، محیطی عجیب می‌سازد.

 پیل سوختی هیدروژنی ایده‌ای نسبتاً نو است و شاید جنسیس به جای پیل سوختی از موتور ۵ لیتتری ۸ سیلندر استفاده کند. حداقل برای عرضه کردن این خودرو به موتوری قدرتمند و امروزی نیاز است.