اینستاگرام یکی از پرطرفدار‌‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری تصاویر است و امروزه در ایران و جهان کاربران بسیار زیادی از ایسنتاگرام استفاده می‌کنند. در صورت این که مایل به اشتراک تصاویر خود با افراد تایید شده هستید و اکانت خود را خصوصی کنید این آموزش را از دست ندهید.

در حالت پیشفرض تمامی کاربران اینستاگرام قادر به مشاهده‌ی تصاویر به اشتراک گذاشته‌ی شما هستند؛ همچنین اگر شما در بخش توضیحات عکس خود اقدام به درج هشتگ کنید، مانند apple# کاربرانی که اقدام به جستجوی این هشتگ کنند نیز قادر به دیدن تصویر شما هستند.

اگر شما یک شرکت تجاری یا یک عکاس باشید مخفی نبودن حساب کاربری شما مشکلی برایتان ایجاد نکند، اما اگر شما در حساب کاربری اینستاگرام خود اقدام به آپلود تصاویر شخصی و خصوصی کنید، آن‌گاه وجود قابلیت خصوصی کردن حساب کاربری برای شما حکم نجات‌دهنده را ایفا می‌کند.

چگونه حساب کاربری اینستاگرام خود را خصوصی کنیم

اپ اینستاگرام را باز کرده و روی دکمه‌ی تنظیمات در بخش بالایی گوشه راست تپ کنید.

با این کار شما به بخش تنظیمات می‌روید. سپس به بخش پایین رفته و روی دکمه خصوصی کردن حساب تپ کنید.

هم‌اکنون تنها افراد تایید شده توسط شما می‌توانند تصاویر شما را مشاهده کنند. شما همچنین باید افرادی را که خواهان فالوو کردن شما هستند را تائید یا رد کنید.

در بخش بالایی قسمت نوتیفیکیشن‌ها شما قادر به دیدن افرادی هستید که خواهوان فالوو کردن شما هستند. روی آن محیط تپ کنید تا آن‌ها را ببینید. شما می‌توانید آن‌ها را تائید یا رد کنید.